Ik heb in de openingspost de richtlijnen aangepast. Een minimum-of maximum aantal woorden blijkt helemaal niet nodig te zijn, dus alles dat daar over ging heb ik weggehaald.
Ik heb toegevoegd:
- dat men zoveel als mogelijk zelf naar de schrijffouten moet kijken, of het stuk moet laten proeflezen door iemand die de tekst indien nodig wil corrigeren of redigeren. Er is hier op het forum een aantal leden dat heeft aangegeven dit te willen doen.
- dat verhalen die uit meerdere delen bestaan, toch in 1x aangeleverd moeten worden. Ik heb nu een paar keer meegemaakt dat iemand vol goede moed een eerste deel schrijft en belooft een 2e deel aan te leveren, maar dit niet meer doet. Daarnaast hoeft ook niet alles een serie te zijn, ook al gaat het over hetzelfde onderwerp, dus het is vaak niet nodig om te nummeren.
Verder wilde ik nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat er inzendingen blijven komen ๐ Soms moet ik even een weekend overslaan omdat er niets in de mailbox zit, maar dat is niet zo erg denk ik...
Ik hoop dat iedereen zich vrij voelt om haar verhaal te delen. Ik blijf het mooi vinden, al die persoonlijke ervaringen.