Manque Soturi Nee, niet automatisch. Soms doe ik het zelf, soms vraag ik iemand om het te lezen en te controleren đ Dus als je wil kunnen we dat voor je regelen, hoor!
Soturi Manque Graag. Ik weet van mezelf namelijk dat ik nogal chaotisch kan schrijven. Of soms langdradig. Of ik vind mezelf chaotisch en langdradig. Mijn blog is af. Ik ga nu even kijken waar ik hem ook alweer naar moest opsturen.
Soturi Voor nu is het prima trouwens als mijn forumnaam erbij komt te staan. Kan ik daar eventueel nog op terugkomen? Zelfs als hij al geplaatst zou zijn?
[verwijderd] Leuk dat er zoveel geschreven wordt!! Wil van de week weer even gaan zitten om zelf te schrijven, maar wat inspiratieloos. Iemand speciale wensen of suggesties?
[verwijderd] [verwijderd] je had het laatst over een blog hoe het nu gaat met je zoon? Is die al onderweg? Zoniet, zou ik dat graag willen lezen!
Manque Lisa280887 Hey Lisa, Ja, maar de blogs zijn op. Tenminste, de laatste keer dat ik naar de mailbox keek zat er niks meer in.
Manque Manque Oh wacht, je bedoelt de interviews face to face? Dat is nooit gestart, maar men is wel begonnen aan een doorgeefinterview. Maar dat is helaas gestrand.
Honkeytonk Manque oh dat is jammer! Ik wil.nog wel iemand interviewen. Als dan daarna wel doorgaat! Wie hier đđ
Born2bme Ik heb een eigen site waar ik op blog. Die blogs mogen ook hier wel gebruikt worden weet niet wat handig is.
Marshmallow Ik ga ook eens nadenken of ik wat kan schrijven. Geen idee waarover, maar goed đ¤Ļđģââī¸