Manque [verwijderd] ik wacht nog steeds op inzendingen π dus iedereen die wil bijdragen, kan iets insturen via mailavdk@gmail.com Destijds hebben mensen zich gemeld, maar ik heb geen planning gemaakt of iets dergelijks. Ik twijfel een beetje over hoe ik dat ga doen en of dat nodig is, of dat men gewoon uit zichzelf iets instuurt en ik dit plaats.
Vulpen Hey lieve mensen, tijdje terug hebben jullie in dit topic jullie interesse getoond dus nog even een oproepje ter herinnering: we hebben nu een blog en inzendingen zijn welkom! Kijk in de beginpost voor de richtlijnen en het mailadres. Mensen die niet in dit lijstje staan mogen uiteraard ook insturen. βEen keerβ/sporadisch schrijven @Nimue @Madeliefje06 @[verwijderd] @[verwijderd] @Blue @RAppel @[verwijderd] @Hooyo-shimbir @Ysabella @Bloem @[verwijderd] @Soturi @Louelle81 @Cactusje @Lumihiutale @Rietjesbeker Regelmatig schrijven @Manque @Cowgirl80 @Marshmallow @Luuz
[verwijderd] Vulpen Je mag mij ook bij regelmatig schrijven zetten. @Manque ik heb net blog 2 gemaild. Edit: Ik zag al wat vragen op mijn vorige blog, ik zal in een later blog meer ingaan op achtergrond informatie en wat alles met mij doet. Edit2: Ben opdreef blog 3 is ook klaar. De volgende zal dan pas in het nieuwe jaar komen. π
Ysabella Vulpen ik wil inderdaad gaan schrijven, het liefste over de postnatale depressie en hoe mijn man het het eerste jaar ervaren heeft, enige maar ; dan zou ik wel anoniem willen blijven.
[verwijderd] Ik weet niet zo goed waar ik over moet schrijven? Hebben jullie misschien concrete ideeΓ«n?
Rietjesbeker [verwijderd] ik zou meer over je sport interessant vinden (hoe ben je erbij gekomen, bijvoorbeeld). Je werk ook, maar ik denk dat je dan wel snel tegen ethische problemen aan kunt lopen, want wat kan je wel en niet vertellen?
[verwijderd] [verwijderd] Hoe belangrijk het is en waarom, dat je als drukke moeder, die ook een verantwoordelijke ban heeft, leuke dingen voor jezelf blijft doen ter ontspanning. En dan idd je sport, toneel, tekenen, enz.
Tantetil [verwijderd] je lange wandelvakantie met hond je huis, hoe je hier terecht bent gekomen etc je praktijk, loopbaan, toekomstplannen Genoeg dingen!
Rietjesbeker Ik weet het nu ook nog even niet zo goed qua onderwerp. 'hoe ik dochter probeer voor te bereiden op de nieuwe baby', zou misschien iets zijn, lijkt iemand dat wat?
Vulpen Rietjesbeker Ja π [verwijderd] Ik had jou en mij uit het lijstje gehaald omdat wij al lekker bezig zijn met bloggen (mijn tweede is ook af). Sorry, had ik even erbij moeten zetten. Ik vind het super dat je zo enthousiast bentππΌ
[verwijderd] Vulpen Haha oke geen probleem, maar dacht geef het toch nog even aan. π Zou gemeen zijn als ik nu ineens stop he. π
Tantetil [verwijderd] oooh ik las het en dacht gewoon dat je dat op dat moment aan het doen was...Maar het was al van uren geleden haha π€ͺ Ik zag je al voor me... de hele avond doorwerken.
[verwijderd] Tantetil Dat deed ik wel, voordat we onze zoon hadden. Maar nu niet meer. Family-time is heilig en mijn avonden zijn dat ook π