Vulpen Ik vind het een leuk idee! Zou ook best sporadisch wat willen schrijven π Mijn sociale mediagebruik is alleen Avdk dus wat dat betreft heb je niks aan meπ
Vulpen Manque Ik zou het super vinden om zoiets te lezen! Maar zou zelf mijn anonimiteit niet op willen geven...
Deliana Vulpen Maar zou zelf mijn anonimiteit niet op willen geven... Ik vind het ook een super leuk idee, maar zou ook mijn anonimiteit graag zo houden π Een blog kan toch ook onder je nickname, of hoe zien jullie dat voor je?
Manque @[verwijderd] Hoe leuk zou het zijn als jij n.a.v. een vraag in Dasty-Queen weet raad in actie komt! Gewapend met rubber handschoenen en een emmer, Dasty-roze cape omgeknoopt, Ysa als cameravrouw, in de Dasty-mobiel het land door π
[verwijderd] Manque klinkt als een kijkcijfer kanon π die chantal jansen kan straks inpakken met haar Chantal komt werken... avdk heeft straks Dasty komt schoonmaken met sidekick Ysabella voor de humor π
Ysabella Ik kan trouwens best goed schrijven. Jullie zouden het niet denken, maar het is echt zo.πΆ Het enige is dat normaal iemand mij altijd rectificeert, maar ik wil niet aan die gene vragen of zij dat wilt doen. ( ivm privacy wat ik op dit forum heb.)
Manque Ysabella Misschien wil iemand anders het wel voor je doen? Fora zitten doorgaans vol met taalpuristen, er zal vast wel een tussen zitten die je tekst wil corrigeren π
[verwijderd] Manque Dat vind ik dan weer leuk om te doen! Ik ben niet zo creatief dat ik zelf verhalen schrijf, maar corrigeer graag teksten. Dus als daar behoefte aan is...
Manque Deliana Ja, dat lijkt me wel. Ik zou wel altijd een beeld bij een blog gebruiken, omdat dat nu eenmaal helpt om het klikbaar te maken bij het delen, maar dat kan ook een stockfoto zijn of een foto waar de blogger in kwestie niet op te zien is.
[verwijderd] En een moderubriek van @[verwijderd] @iMoeder die de nieuwste gadgets reviewt Leuke vakantie plekjes voor met en zonder de kids. Een kookrubriek van @Adje En soort lieve lisa met @[verwijderd] en @1986Lynn @Hopsatee en ik doen dan solliciteren doe je zo. Oh en een filmrubriek van @Diazz en @Dahlia Wijnnotities van @Schuurpapier
Dahlia [verwijderd] haha lief dat je aan me denkt. Ik weet alleen echt niet hoe dat eruit gaat zien. Zal ik een verhaal moeten schrijven over hoe ik achter een film kom via een plaatje. Google nerd en tijd te veel π€£
[verwijderd] [verwijderd] iets over mode schrijven vind ik altijd goed π maar niet als ik verplicht ben om het eens in de zoveel tijd te doen.
Betsy Robije die tips beginnen altijd met βer is veul wijnβ en eindigen met βhik.. nu is de fles leegβ π