Ik ben sowieso groooooot P!NK fan, maar deze vind ik zo mooi. Ook kwam ie soms even zo hard binnen dat mijn vader afgelopen zomer behandeld werd tegen agressieve kanker..

Refrein en 1 couplet

"I wish I could go back to playing barbies in my room
They never say that you gotta grow up, quite this soon
How fast things change, and now I'm here
And all I wanna do
Is go back to playing barbies in my room

I see it on my father's face
Another line that comes with age
I know that time will have its way
Where did it all go"

• [verwijderd]

Liedjes van Lennon Stella

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

The Voice kijken en deze was erg mooi, zou mijn oudste ook erg kunnen waarderen.
Het is niet mijn standaard muziek smaak, maar wel mooi gedaan zeker het zelf geschreven rapdeel.
https://youtu.be/nOEBg8hvVcI

[verwijderd]

Zeker een mooie versie kan alleen niet meer zien wie de battle gewonnen heeft. Weet jij dat zo?

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Snoeki Die linker kerel Guido heeft gewonnen, omdat Lil. Kleine vond dat die het beste bij hem paste om verder mee te gaan.

I still remember - Blackmore's Night

Snoeki ja zeker. En ook mooier nog dan eerst door het laatste stukje waar ze bij haar kindje zit.

Minnie ripperton- loving you

Nothing else matters - metallica

De soundtrack van de film Bohemian Rhapsody.

https://youtu.be/1W5BA0lDVLM

6 Days - Mahmut Orhan & Colonel Bagshot
      Wat een gaaf nummer zeg. Mahmut Orhan is een Turkse DJ die vooral clubmuziek maakt. Dit nummer is meer Trance/Dance met wat oosterse invloeden. Ik hou echt van dat soort fusion van westers/oosters, nieuw & oud etc. De clip erbij is ook echt dik.

Elena22

ga eens even kijken naar de lijst..... Edit: hij staat nu aan en een lekker lijstje hoor 😊

Snoeki Ik luister veel van zulke lijstjes. Van moderne muziek met heel veel beats etc raak ik al snel overprikkeld. Dit vind ik erg fijn als achtergrond muziek terwijl ik bezig ben in huis.