Famofthree Oo lastig hoor ik heb nog geen echte voorkeur, ik denk wel dat sinan en Robert beide geen mol zijn... Ik hoop in ieder geval dat Evi er lang inzit vind haar echt leuk.
Deliana Manque Ik ga hem morgen even terug kijken π Wanneer moeten we de eerste punten ingezet hebben? Tot de executie begint heb je de tijd om je punten in te zetten.
Sevenof9 Deliana ojee ik ben zaterdag uit eten dus dan mis ik de eerste al, ik kijk meestal dingen op uitzending gemist π niet handig dus.
Pilea Ik vond het leuk om te kijken! Zo kom je echt in de stemming π Ik erger me ook absoluut niet aan Margriet. Mijn gok: Rick-Paul of Evelien.
Pilea Sevenof9 Gewoon over alle kandidaten spreiden de 1e keer π Wel voor je uit eten gaat natuurlijk.
Betsy Manque Ik ook. Wij hebben nog steeds geen tv & internet dus ik moet alles terug kijken via uitzending gemist. En dus geen what's app, facebook, krant of forum lezen voordat ik de uitzending heb gezien π Ietjuh ik heb je toegevoegd.
Sevenof9 Ik heb moltalk even geprobeerd te kijken maar ik vond die presentatoren zo vervelend dat ik het weer heb uitgezet voor ze echt begonnen. Al dat drama kan ik heel slecht tegen.
Snoopy1979 Sevenof9 ik kan ze ook absoluut niet hebben... Ik kijk het dus ook niet. Overdreven manier van presenteren. Terwijl ik het concept wel heel leuk vind.