[verwijderd] Ik denk niet dat er een extra aflevering komt als er een aflevering niemand naar huis gaat. Het lijkt mij dat het draaiboek met daarin alle afspraken met alle draaidagen, hotels, locaties en opdrachten echt wel van te voren vaststaat. Er zijn wel eerder finales geweest met vier mensen (drie kandidaten + mol).
Ik vind het zeker in deze fase van het spel niet leuk als er niemand uit gaat. In een van de eerste afleveringen kan het nog wel eens leuk zijn, omdat er dan niet een kandidaat uitgaat nog voor die goed en wel in het spel zit, maar in latere afleveringen vind ik het stom. Zeker nu het al de derde keer is in zes afleveringen! Kom op zeg, dat is 50%! Het hoort er gewoon bij dat de druk op de kandidaten en de mol op deze manier steeds meer opgevoerd wordt. De mol komt steeds meer in het nauw, omdat er minder anderen over zijn die verdacht kunnen worden en voor de kandidaten hangt het steeds minder van toeval af of ze de test het slechtst maken en er uit vliegen, dus ze moeten presteren. Die combinatie maakt het spel spannend. Dit vind ik echt flauw gedoe.