Luuz Jokers zijn in het verleden toch ook al eens gejat en niet altijd door de mol? Ligt me iets van bij. Tja, heel sneu voor Evelien, maar je kan in dit spel niet verwachten dat je spullen veilig zijn.
Betsy Kak. Ik had 200 punten ingezet op Evelien. Niet omdat ik dacht dat ze de mol was, want ik heb haar geen moment verdacht. Maar omdat ze nog een joker had. Dus ik dacht dat is een veilige keus 😂 ik blijf toch bij sinan, merel en Robèrt.
Vulpen Betsy Ik dacht juist: ofwel ze is de mol, ofwel ze gaat er héél snel uit. Dus had wel punten op haar ingezet maar niet veel. Achteraf dus toch beter niks in moeten zetten... Nu begin in Rick Paul steeds meer te verdenken! Eerdere jaren hield ik wel wat aantekeningen bij maar nu niet, dus nu baseer ik het steeds maar op de laatste aflevering en mijn gevoel🙈
Honkeytonk Zo jammer! Had al geen punten op hem gezet, maar toch. Hij bleef m'n back up mol, en was zo een leuke kandidaat , Robert! Twijfel of ik bij 3 mollen blijf of naar 2 ga.. twijfel nog heel erg En jeej, nog alle punten!
Vulpen O wat jammer! Het wordt steeds waarschijnlijker dat het Sarah is, maar dat wil ik niet dus zet expres nooit punten op haar in. Maar echt, waarom stond zij op die toren? Waarom rukte Merel niet die porto uit haar handen? Waarom maakten ze niet 'gordels'? Iemand bij Moltalk zei dat volgende aflevering vast de hele pot leeggetrokken wordt, zou mij ook niks verbazen!
Jessie80 Vulpen ik zit al zo diep in de Rick Paul tunnel dat ik deze aanwijzingen vast allemaal mis, maar ik vind dat ze dan bij de sleutelhanger opdracht te goed haar best deed. Oké die porto bij het parkeergeld was verdacht maar dat was sowieso een opdracht waarbij mollen lastig was...
Vulpen Jessie80 Ja daar klamp ik me ook aan vast! Ik verdenk Rick Paul ook, maar hoop toch dat het Sinan is, weer eens een heel ander type.
[verwijderd] Jessie80 Yes, ik heb ze verdeeld over 3 personen. Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond!
[verwijderd] [verwijderd] ik ook. Sarah is vanaf het begin mijn mol, Merel mijn back-up en ik zit toch al iedere week te duimen dat Jamie erin blijft omdat ik een crush op hem heb dus ik zet er nu ook maar gewoon punten op in 😁
Skye [verwijderd] die crush snap ik heel goed🙈 😜 wat betreft de mol... echt geen idee!! Ze doen allemaal vaag!
[verwijderd] Ik heb mijn geld gezet op rick-paul en Jamie. Edit Sarah, was vorige aflevering te mollerig in beeld. Die vliegt er deze aflevering uit.
Honkeytonk Manque dat was echt raar ja haha. En weer niemand er uit 🤷🙈 derde keer ofzo deze serie haha. Maar ja twijfel nu wel weer door die laatste opdracht...
Luuz Manque dat heb ik dus net gemist. Waren precies om half 9 thuis van een zwemwedstrijd en hij kletste voluit tegen mijn man daarover dus heb stukjes niet meegekregen.
[verwijderd] Wat deed Merel met haar handen/vingers toen ze net van die zip-line af kwam?? met 1 hand had ze haar duim en middelvinger steeds tegen elkaar (een o??). En bij die ander zag het er ook heeeeul raar uit? iemand dat ook gezien?
muppet [verwijderd] Niet gezien, misschien had ze verkrampte handen van de spanning? 😉 Bij de steenfabriek viel me op dat Rick Paul stond te grijzen, toen Rick vertelde dat er geld uit de pot ging. Vond ik wel verdacht.