Vulpen Tsss wat stom! Vond het net zo leuk met die lichten maar dit heeft toch totaal geen meerwaarde? En de opdrachten vond ik ook stom. #chagrijnig
Snoopy1979 Ik denk dat Nikkie eruit is omdat ze zo blij waren met degene die uit de lift kwam. Of ze komen toch allebei uit de lift? Kan dat? ๐
muppet Snoopy1979 Vast niet allebei, er was een rode lichtstraal, dus ook een rood scherm, lijkt mij.
Vulpen Snoopy1979 Hmm ik op zich ook wel hoor. En met die puzzel/buizen ook wel. Door de 'joehoe' van Jamie bij de jokerverdeling verdenk ik hem trouwens totaal niet meer.
Honkeytonk Wie zou het zijn die er uit is... En gaan er volgende week dan 2 uit? Of ? Of ? Of? Ik ben helemaal in de war!!
Snoopy1979 muppet ja lijkt mij ook, maar waarom weten we het nu nog niet... Misschien dat degen met het rode scherm toch nog een kans krijgt? Net zoiets als in dat theater vorig jaar met Ron Boszhard.
Honkeytonk Luuz ik ook! Had best wel wat punten op Robert. Maar denk ook de mensen die op Nikkie hebben ingezet punten hebben gekregen? Want er is niemand uit dus iedereen verdubbeld?
Sevenof9 Op deze manier vind ik zo'n poule ook niet veel aan, nu al 2 van de 3 afleveringen waar niemand eruit ging. Wel een beetje jammer.
Vulpen Honkeytonk Ik denk dat ze van tevoren door moesten geven wat ze wilden en dat Robรจrt en Nikki niet hetzelfde wilden. Maar dat is gewoon omdat ik wil dat iemand eruit gaat. Was net content dat degenen waar ik op gestemd had door gingen...