Sevenof9 [verwijderd] ja ik heb op 5 personen ingezet. Heb er wel zin in, wij gaan samen met de kinderen kijken.
Manque Jaa!!! En ik heb heel veel zin in de komende aflevering, maar we krijgen niet-Molloten op bezoek vanavond đ Dus ik kijk morgen terug.
[verwijderd] Vulpen Ik heb echt geen idee op wow ik de vorige aflevering punten heb ingezet. Ik heb het verspreid tussen best veel kandidaten.
[verwijderd] Ik heb ook ingezet op 4 personen. Heb er zin in vanavond! Ik kijk altijd alleen, kan ik me goed concentreren đ En mijn man vindt er niets aan.
Lovely83 Ik heb geen idee op wie ik ga inzetten, dus denk dat ik net zoals vorige week op iedereen punten zet.
Luuz Ik weet nog niet op wie ik in moet zetten. Ik ben er ook niet vanavond, dus moet sowieso terug kijken
Elise75 Ik heb ook verdeeld over 6.... maar niet allemaal evenveel punten...ik ben benieuwd. Ik heb er zin in vanavond!
Betsy Ik heb ook verdeeld over 4. Zijn er nog mensen die niets hebben ingezet dan zou ik dat snel doen. Grote kans dat de app straks weer overbelast is.
[verwijderd] Ik wil het dit jaar voor het eerst gaan kijken omdat ik er zoveel goeds over hoor elk seizoen. Alleen kan iemand mij het spel uitleggen? Ik ben vorig seizoen ingehaakt na een paar afleveringen maar ik snap het niet echt.
[verwijderd] [verwijderd] 10 mensen spelen een spel doormiddel van opdrachten kunnen ze geld verdienen. 1 van de 10 probeert de boel te saboteren die is de Mol. Elke aflevering doen de kandidaten een test om hun kennis van de mol te testen. Degene die het minst weet moet naar huis. Aan het einde van het spel heb je de winnaar, de verliezer en de mol over. Gedurende het spel worden hints gegeven over de identiteit van de mol.
[verwijderd] [verwijderd] dus het is de bedoeling dat je vooral let op wie het spel saboteerd (zonder te veel op te vallen) en dat je hints tijdens de afleveringen oppikt?
Honkeytonk En er worden hints gegeven die niks met de mol te maken hebben! Maar zoals @[verwijderd] al uitlegt, dat is het principe een beetje. Een groep van 10 mensen waarvan 1 mol en ze moeten er achter komen wie het is. Diegene wint.
Honkeytonk En er zijn reuze veel blogs/YouTube kanalen die in elke halve scheet allerlei hints zien đ Maar zou wel vanaf aflevering 1 kijken! Dus snel nog ff inhalen als je hem niet gezien hebt.
[verwijderd] Manque Om 22.30 uur je bezoek het huis uit zetten (ik ben zoooo moe) en dan nog even terugkijken ;-)