Eva Mijn zoon heeft een ipad op school, die hij thuis kan opladen. Nu was de lader kapot 2 weken geleden. En heb ik het ingeleverd op school want er zit garantie op geloof ik. Maar ik heb ook een nieuwe lader besteld. Ook al krijg ik die andere weer terug is toch handig extra of niet? Of zal ik annuleren?
Sevenof9 On topic: ik heb hier 3 laders liggen, koop die dingen hij de HEMA of de action ofzo en meer is altijd handig! Off topic: er is een forumonderseel inkopen en financiën, daar ga ik deze vraag even naartoe verplaatsen.
[verwijderd] Ik heb wel 10 laders geloof ik. Wel allemaal originele, want namaak van bijvoorbeeld de Hema is slecht voor je producten. Heb er standaard een naast m’n bed, bank, keuken, auto, tas.. en dan slingeren er nog een paar extra rond.
Sevenof9 [verwijderd] is dat echt zo slecht? Ik heb mijn telefoon al 3,5 jaar en mijn iPad al 7 jaar en ze doen het beide nog. Wat gebeurt er dan precies als je een 'neppe' lader gebruikt?
iMoeder [verwijderd] Ik heb wel 10 laders geloof ik. Wel allemaal originele, want namaak van bijvoorbeeld de Hema is slecht voor je producten. Heb er standaard een naast m’n bed, bank, keuken, auto, tas.. en dan slingeren er nog een paar extra rond. Dit dus. Mijn hele huis/auto/kantoor is bezaaid met blokjes en kabeltjes.
Honkeytonk Ik heb ook overal laders liggen. Hoe meer hoe beter. En ook alleen originele. namaak heeft ook groter risico op brand als je ze niet op tijd uit het stopcontact haalt (wat ik standaard heel vaak vergeet).
Sevenof9 [verwijderd] dat klinkt niet best inderdaad. Ben benieuwd of dit ook geldt voor Android telefoons. Mijn iPad is al zo oud dat ik daarbij de moeite nu niet meer ga doen, ik weet niet eens of ze die ouderwetse brede laders nog verkopen.
Eva Ja ik heb de originele met kabel besteld was duur dus daarom vraag ik is het wel handig . Maar zo te lezen is wel handig
iMoeder Sevenof9 dat klinkt niet best inderdaad. Ben benieuwd of dit ook geldt voor Android telefoons. Mijn iPad is al zo oud dat ik daarbij de moeite nu niet meer ga doen, ik weet niet eens of ze die ouderwetse brede laders nog verkopen. Ja dat geld voor alle laders. Heeft verder niks te maken met het apparaat waar je ze voor gebruikt. En bovendien zijn nep-laders echt brand gevaarlijk.
Madeliefje06 Ik zou hem houden. Ik heb ook veel extra laders. Altijd handig als er eens één kapot gaat of kwijt is. Hier ook wel altijd een originele
Robije Hoe meer hoe beter. Ik heb ook overal laders liggen, bij de bank, in de auto, op zolder (van mn dochter) naast mn bed. Wel alleen de originele. Beneden heb ik er 2 trouwens. Ook een van de iPad.
Theezeefje Minimaal 2 orginele ( na tig kabeltjes voor de iPad /iPhone van de action die niet goed werkten) ben ik er wel achter dat in dit geval goedkoop toch duurkoop is. En met de orginele laadt het ook veel sneller op.
Pimpelmeesje Collega van man heeft haar hele flat in vlammen zien opgaan (zelf gelukkig op tijd weg kunnen komen) omdat zij een "nepmerk" oplader in het stopcontact had laten zitten. Voor mij altijd merk, maar ontopic: een extra lader is zeker handig