Zonnebloem Ik heb mij er eerlijk gezegd nooit zo’n zorgen over gemaakt.
Ik dus wel 🫣. Heb het daarom direct nagevraagd bij mijn cardioloog. Ik was bang dat de implantaat verzakt was, want dar kan ook een ruis geven en dat is wel gevaarlijk.
Ik heb geen idee. Heel eerlijk gezegd was ik er zelf niet zo mee bezig. Ik geloofde het toen wel en deed gewoon wat mij opgedragen werd zonder te vragen waarom. Ik vond het toen een beetje geneuzel, omdat ik naar mijn idee niet echt klachten had daarvan. Het was iig niet anders dan daarvoor. Volgens mijn bloedwaardes werkt dagelijks slikken wel beter. Ik schommel nu wat rondom de grens. Afhankelijk of ik net ongesteld ben geweest of moet worden.
Zonnebloem Is je ferritine dan wel goed als je met een HB van 8 het gevoel hebt dat je geen verschil bemerkt?
Ik heb vrijdag mijn jaarlijkse apk met o.a. bloedonderzoek. Ik ga er even opletten, want ik heb geen idee. Vitamine D was altijd goed (ik slik in de wintermaanden ook bij, in de zomer niet nodig, want ik ben heel veel buiten), maar ik denk dat ze deze vrijdag ook weer laat mee prikken. Anders vraag ik het even.
Ik weet niet of de klachten gemaskeerd worden door NAH. Daarom was ik benieuwd naar jouw ervaring tussen een goede en slechte waarde, maar jouw waarde is altijd slecht 😬. De heftige vermoeidheid en duizelingen heb ik ook door NAH. Ik had gehoopt dat ik minder snel duizelig en moe zou zijn als hb goed is, maar daarin merk ik dus echt geen verschil.