Manque Honkeytonk Jaaaa gewoon twee van die dingen kopen!! Dat is ook nog een optie. Ik heb vanwege de toenemende kaasbehoefte maar even een kaastortilla gemaakt.
June Manque lekker! ik maak mijn tosti's nu met jalapeno en tomaat. mocht je variatie willen 🙂 edit, fijn dat je weer meeschrijft. ik heb je gemist.
Femkes Manque Ik eet nu een dubbele boterham met kaas. Hoewel ik uit het plaatje van @Honkeytonk weet dat het op de "geef liever niet" lijst staat, had ik er toch heel veel zin in.
Manque June edit, fijn dat je weer meeschrijft. ik heb je gemist. Ah lief dat je dat zegt 🙂 Ben blij dat ik jullie heb om het over deze belangrijke zaken in mijn leven te hebben 🫕🧀😁
Trees Kaasfondue is zalig. Alleen al het proces van de kaas uitzoeken in de kaaswinkel is leuk. Wij hebben een gietijzeren pan met brander van de V&D. Oftewel een winkeltip waar je 10 jaar geleden nog wat aan had. Ik kan je wel een sherry fondue aanraden ter afwisseling van de kaas. Fonduen in sherry, bouillon, knoflook en lente -ui. Ook lekker.
Manque Ik heb de ultieme gevonden, denk ik. Deze kan in de magnetron, in de oven, op het fornuis en in de vaatwasser. Geen spiritus of snoer, maar met kaarsjes. Past maar liefst 1,6 liter kaas in 🤤 En hij ziet er gezellig uit! I'm sold.
June Manque die is echt perfect! Ik ben morgen alleen thuis. Misschien maak ik wel een 1pers kaasfondue 😄
Manque June Ooooh ik zag ook zo'n ontzettend leuke 1-persoonspannetjes van dit merk! Zit echt te twijfelen of ik niet beter zo'n kleintje kan kopen zodat ik die kan maken voor wanneer ik alleen thuis ben 😅
Marshmallow Manque maar dat past niets in denk ik? Of nou ja heel weinig een hoe maak je de kaasfondue dan? Moet je alweer een pan extra erbij hebben. En de pan zelf smeer ik altijd in met een teen knoflook maar dat kan niet echt bij dezer.
Marshmallow Manque ik heb er eentje van 40 jaar oud ofzo. Ideaal ding. Ik heb nu ook weer zin in kaasfondue.
Manque Marshmallow Deze kunnen in de magnetron om de kaas te smelten. Lijkt me op zich wel handig. Maar ik ga toch voor de grote denk ik 😛
Hooyo-shimbir Iemand een idee wat wij op de vloer van onze schuur zouden kunnen leggen? We hebben een houten schuur met een betonnen vloer. Omdat we de grote nieuwe vriezer in de schuur willen zetten zou ik het iets beter willen isoleren tegen de kou. Mijn gedachte is isolatiemateriaal zoals een ondervloer in huis en dan iets erop. Dat iets erop heb ik dus geen idee… laminaat lijkt me veel te onhandig met natte fietsen enzo… zijl lijkt mij een prima optie maar ziet man niet zitten (bang dat het te glad is)… toen dacht hij aan stoeptegels maar die kijken mij juist weer zo koud worden. Jullie tips of ideeen 💡? Edit; vriezer is geschikt voor de schuur en temperatuur tot +- 5-10 graden
Rietjesbeker Hooyo-shimbir de vriezer gewoon op een pallet oid van de vloer af? Alleen vloerisolatie lijkt me niet zo veel doen verder qua temperatuur in de winter
Huggybird Hooyo-shimbir geen tips voor isolatie. Mag ik weten welke vriezer jullie krijgen? Wij willen er ook een in de garage zetten. We hebben nu een koel vries combi maar gebruiken het koel gedeelte 1 keer per jaar. En de vriezer kan de kou en de warmte eigenlijk niet goed aan.
Hooyo-shimbir Rietjesbeker dacht kou komt met name vanaf de bodem/grond vandaan dus als ik dat extra isoleer scheelt t miss sowieso al wat. Hoeft ook niet ineens een super geïsoleerde schuur te worden maar iets van vorstkou minder laten binnenkomen is wat nodig is. Of is het compleet zinloos om te doen denk je?
Rietjesbeker Hooyo-shimbir ik vraag me echt af of het zin heeft, zo'n ding staat vaak al op pootjesl en dus niet direct op de koude ondergrond. Maar ik ben ook geen expert verder hoor, dus als jij anders hebt gehoord, mooi doen! En dan zou ik wel tegels doen, dat is toch het meest stootvast.
Ietjuh Aurora Bekijk Vogel is dood op: https://www.bol.com/nl/p/vogel-is-dood/9300000105443551?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Deze. Is een heel mooi boek die over alle facetten gaat die met de dood te maken hebben. Deze boekhandel heeft er wat meer foto’s van op staan dan bol.com https://www.instagram.com/p/CjKjJSdjAhy/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Marshmallow Aurora ik heb wachten op wolf gekocht en bij de bieb een boek geleend. Die laatste gaat dan wel over oma maar dat verander ik dan in opa. Zelfde strekking. https://www.bol.com/nl/nl/p/wachten-op-wolf/9300000016257358/?Referrer=ADVNLGOO002008J-G-137951547029-S-1680380355751-9300000016257358&gbraid=0AAAAAD5OnmOCD9BpbpIE9NohMSEFQeuph&gclid=Cj0KCQjwwfiaBhC7ARIsAGvcPe4UpCyFWXMmxLvrcZ3FpfsLJURnRKcVru14F5LrIUgScmpNlCT0jgoaAiGpEALw_wcB