June Manque voor kaasfondue de gietijzer. Die andere is meer voor bouillon fondue. Kaasfondue heeft in het begin echt even de hitte nodig om te smelten.
Manque June Heel goed punt. Lijkt mij ook handig om hem op het fornuis te kunnen zetten. Die tweede is echter wel een beetje klein. Lijkt me niet genoeg kaas in te kunnen. Ik ga op zoek naar een grotere van gietijzer.
Manque Femkes Bedoel je dat metalen ding waar de vorken in hangen? Want die kun je er bij de princess vanaf tillen. Vind ik ook onhandig, zo'n ding! En ik heb vrijwel altijd zin in kaasfondue, geloof ik...
Honkeytonk Manque ik zou ook voor die van gietijzer gaan! Is ideaal, even op het vuur om goed te smelten en warm houden. Met kaarsjes. Wij hebben. Een andere maar wel zoiets.
Femkes Manque Ik vind het wel een goed idee om te kijken naar een waar de kaarsjes onder kunnen. Wij hebben nog een brander, maar dat stinkt zo en wordt altijd een knoeiboel. Daarom doen we nu provisorisch kaarsjes eronder. Dat werkt, maar als het gewoon goed opgesteld kan worden, dat lijkt me handiger
Honkeytonk Manque groter lijkt me wel handig! Wij hebben nu ene kleintje, maar dat is zelfs voor 2 personen eigenlijk te weinig. Of heel veel kleintjes.. ieder een eigen pannetje đ
Manque Femkes Ik vind nu alleen maar kleine pannetjes met kaarsen eronder en grote pannen met branders. Zo zie je maar weer, de zoektocht naar de ultieme kaasfonduepan is zo makkelijk nog niet. Niet te licht over denken.
Manque Honkeytonk Jaaaa gewoon twee van die dingen kopen!! Dat is ook nog een optie. Ik heb vanwege de toenemende kaasbehoefte maar even een kaastortilla gemaakt.
Marshmallow Manque ik heb er eentje van 40 jaar oud ofzo. Ideaal ding. Ik heb nu ook weer zin in kaasfondue.
June Manque lekker! ik maak mijn tosti's nu met jalapeno en tomaat. mocht je variatie willen đ edit, fijn dat je weer meeschrijft. ik heb je gemist.
Femkes Manque Ik eet nu een dubbele boterham met kaas. Hoewel ik uit het plaatje van @Honkeytonk weet dat het op de "geef liever niet" lijst staat, had ik er toch heel veel zin in.
Manque June edit, fijn dat je weer meeschrijft. ik heb je gemist. Ah lief dat je dat zegt đ Ben blij dat ik jullie heb om het over deze belangrijke zaken in mijn leven te hebben đĢđ§đ
Trees Kaasfondue is zalig. Alleen al het proces van de kaas uitzoeken in de kaaswinkel is leuk. Wij hebben een gietijzeren pan met brander van de V&D. Oftewel een winkeltip waar je 10 jaar geleden nog wat aan had. Ik kan je wel een sherry fondue aanraden ter afwisseling van de kaas. Fonduen in sherry, bouillon, knoflook en lente -ui. Ook lekker.
Manque Ik heb de ultieme gevonden, denk ik. Deze kan in de magnetron, in de oven, op het fornuis en in de vaatwasser. Geen spiritus of snoer, maar met kaarsjes. Past maar liefst 1,6 liter kaas in 𤤠En hij ziet er gezellig uit! I'm sold.
June Manque die is echt perfect! Ik ben morgen alleen thuis. Misschien maak ik wel een 1pers kaasfondue đ
Manque June Ooooh ik zag ook zo'n ontzettend leuke 1-persoonspannetjes van dit merk! Zit echt te twijfelen of ik niet beter zo'n kleintje kan kopen zodat ik die kan maken voor wanneer ik alleen thuis ben đ
Marshmallow Manque maar dat past niets in denk ik? Of nou ja heel weinig een hoe maak je de kaasfondue dan? Moet je alweer een pan extra erbij hebben. En de pan zelf smeer ik altijd in met een teen knoflook maar dat kan niet echt bij dezer.
Manque Marshmallow Deze kunnen in de magnetron om de kaas te smelten. Lijkt me op zich wel handig. Maar ik ga toch voor de grote denk ik đ