[verwijderd] Manque mijn Pietje-Precies zwager zoekt klusklusjes om nog wat te kunnen verdienen in coronatijd, maar hij woont in Utrecht. Is dat te doen naar jullie qua afstand? Volgende week heb ik hem wel een dagje nodig voor het opnieuw betimmeren van het dak van de veranda. Verder mag je hem helemaal hebben!
Manque [verwijderd] Het is zeker 50 minuten rijden, dat is best veel denk ik? Ik ga morgen nog wat mensen bellen, ik heb twee telefoonnummers gekregen van stadsgenoten. Mocht dat nergens op uitdraaien, zal ik dan bij je terugkomen?
Manque [verwijderd] Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met een klusjesman hier uit de stad. Hij komt maandag langs en dan nemen we de lijst met klussen door en kijken we of het een match is. Bedankt voor het aanbieden van je zwager π, maar misschien is hij niet nodig. Ik ga het wel onthouden!
Lumihiutale Ik zoek deze sneakers. Ik heb ze 3 jaar geleden gekocht via een Nederlandse site maar ik weet dus niet meer welke. Verder kom ik een Amerikaanse(?) site tegen waar ze erg duur zijn en 1 Nederlandse site waar ze uitverkocht zijn. Wie o wie helpt me zoeken? Het merk van de sneakers is Jumex.
aardbeitjes Lumihiutale oooh vet! Ik heb je vraag amper gelezen en weet geen antwoord. Ik kwijl alleen bij de foto π
Schuurpapier Lumihiutale https://www.goedkopeschoenenbestellen.nl/goedkope-dames-sportschoenen-lage-sneakers-panterprint-zwart-roze-SN11468
Lumihiutale Schuurpapier Deze site had ik inderdaad gevonden maar hier zijn ze helaas uitverkocht. Bedankt voor het meezoeken π
Schuurpapier Lumihiutale Oh kut haha, zo ver had ik niet gekeken. Kwam wel deze tegen, die vond ik wel leuk π
Bubblicious Wie heeft toevallig tips voor goedkope verkleed kleding zoals politieagent, brandweerman, indiaan enz..? (Want 20 euro per outfit is voor mij teveel geld) Of is er iemand die het misschien voor een klein prijsje weg wilt doen?
[verwijderd] Bubblicious ik heb een Olaf (de sneeuwpop uit frozen) kostuum of een mega Mindy verkleedpak. Je mag ze zo hebben, maar is misschien niet helemaal wat je zoekt π¬.
Bubblicious aardbeitjes ik ben vooral op zoek naar politie outfit(helm en handboeien voor politie heb ik al) of brandweer man In de maat 110/116.
sjorsje Bubblicious ik heb een rugby(of zoiets)pakje maat 140 en een boevenpak 152. Verder Anna en Elza jurken, maat 120 en 130 met pruik en vampierencapes. En ook nog 'n soort flowerpower pak maat 122.
Bubblicious Femkes die heb ik inderdaad gezien en vind ik heel leuk. Maar ze hebben niet meer de maat die ik nodig heb. Ik ga nog even op marktplaats kijken misschien vind ik daar iets.π
[verwijderd] Manque vooral fijn dat jij voor nu iemand gevonden hebt. Goede klusjesmannen zijn schaars.
[verwijderd] Ik zoek de perfecte bralette voor de zomer. Eisen: gladde stof, geen kant zachte en niet zwetende stof (ik haat zweet tussen mijn borsten π¬) rechte bandjes, geen halter lage voorkant en achterkant, zodat deze niet uitsteekt bij wat laag uitgesneden jurkjes en truitjes. cupmaat 75C of D mate van ondersteuning is niet belangrijk. Ze mogen wiebelen π
[verwijderd] [verwijderd] heb er twee besteld om te proberen. Een sloggi zero bralette en een sloggi zero feel natural bralette. Deze laatste zou een nog zachtere stof hebben, maar is wel iets hoger uitgesneden. Beiden wel afgeprijsd π.
Manque [verwijderd] Ik weet nu enkel nog dat het een klusjesman is. Of het daadwerkelijk een gΓ³ede is, moet nog blijken! π