[verwijderd] Ik weet niet voor wat voor iemand het is, maar ik heb zoiets wel eens gekregen wat mensen zelf samen hadden gesteld. Je kunt naar ekoplaza gaan, daar hebben ze wel veel. Maar je kunt bijvoorbeeld ook de vegan pesto van albert heijn erbij doen (is best duur dus dat koop ik zelf minder vaak), vegan kaas erin (violife is het beste merk). Of een recept printen om zelf kaas te maken en dan alle ingredienten leuk inpakken (vaak tapiocameel of rijstmeel van de toko, cashewnoten, het is best duur en bij mij in de buurt is geen toko dus dat is altijd een onderneming) en edelgistvlokken erbij. Verder natuuuuurlijk lekkere vegan chocola, de pure smaken van tony chocolonely zijn vegan, ik vind zelf die met amandel zeezout heel lekker. Ik weet niet of alles eetbaar moet zijn, maar met verzorgingsproducten zou ik ook heel blij zijn, zoals Hurraw lippenbalsem, echt het beste merk ooit, maar best duur en hier in de buurt niet te koop dus dat moet dan weer via internet enzovoort. Maar als je een kant en klaar pakket wilt kopen, ik heb geen idee waar dat kan. En als je nog meer tips wilt voor wat erin kan hoor ik het wel.