Cactusje June Ik had de hoodie besteld, kwam vanmorgen binnen. Ik wilde eigenlijk wachten tot haar verjaardag maar bedacht me dat ze nog maar een paar longsleeves heeft. Dochter was superblij dat er een pakketje voor haar was en daarna superblij dat ze nu ook een trui met een dino heeft.
June Cactusje wat leuk! Heerlijk dat ze zo blij kunnen zijn. Die doet ze de komende week niet meer uit 😁
Pimpelmeesje Deliana als je de deur of het glas niet wilt vervangen zit je toch aan die 2 opties denk ik. Mijn ouders hadden wel zo'n gordijntje dat aan 2 kanten aan een rails zit, dus niet een wapperend gordijn. En er zijn meer plakplastic opties dan alleen "mat", van kant tot glas-in-lood-look tot vrolijke prints. Heel veel is heel fout maar mss zit er ook wel iets leuks tussen..
Deliana Pimpelmeesje ik denk dat je gelijk hebt! Ik kwam toevallig nog zelfklevende vitrage tegen en moet zeggen dat mij dat ook een aardige optie lijkt
Cactusje Pimpelmeesje Of je eigen ontwerp. Dat zie ik steeds vaker, bijv met de familienaam of huisnummer erin verwerkt.
Pietje1987 Zoiets voor aan de muur... wel in een andere kleur of zelf in een andere kleur te spuiten... iemand een goed idee voor zoekwoorden of zelfs linkjes?
Pietje1987 Cactusje ja daar zie ik inderdaad wel wat leuks! Thanks! Ik zat op hele domme termen te zoeken blijkbaar 🤦🏼♀️
Toch6 Welk merk heeft stevige rugtassen? Jongen, groep 7, moet een a4-map inpassen + eten en drinken.
[verwijderd] Toch6 Fjallraven! Super mooie tassen en heel lekker in gebruik. Wij hebben de Kanken en deze gaat met elke uitstap mee. Past een hoop in en je hebt ook versies waar je achterin een laptop kunt stoppen (de Kanken dus). https://www.bol.com/nl/serie/fjallraven-kanken/9200000092611880/ Op de site van Fjallraven zelf kun je meer over het merk lezen: https://www.fjallraven.com/nl/nl-nl/over-ons/geschiedenis
Nescio Toch6 Eastpak. De meiden hebben ze nu ook en mijn laptoprugtas is onverwoestbaar (heb die nu 15 jaar en is nog als nieuw).
iMoeder Toch6 Eastpack. Ik heb in m’n moeder carrière al heel wat rugtassen zien verslijten maar deze blijven.
Cactusje Pietje1987 Dit leek mij de meest simpele omschrijving om te zoeken. Doe ik altijd als ik het anders ook niet weet.
Honkeytonk Naar wrijfshirts voor jongens, beetje herfstkleuren/fellere kleuren, geen wit en lange mouwen. Al korte mouwen ook. Ik heb alle en tijger van de hm maar die valt niet zo mooi bij m'n oudste maar hij vind hem geweldig.
Bloem Honkeytonk Je bedoeld met pailletten toch? En dan met korte mouw? Welke maat? C&A heeft die. Takko ook.
Honkeytonk [verwijderd] shirts met dubbel kleurige pailetten er op, als je ze allemaal naar kant 1 wrijft is de tijger oranje en wrijf je ze naar de andere kant wordt hij zilver.
[verwijderd] Honkeytonk O, je bedoelt tover T-shirts! 🤣 Wat grappig dat ze die bij jullie wrijf T-shirts noemen!