• [verwijderd]

Bij deze een algemeen topic voor als je iets zoekt; spullen, cadeautjes, kleding, meubels, wat dan ook.
Misschien kunnen we elkaar helpen 😅

Ik ben op zoek naar een paar leuke, gekke sokken voor een cadeautje.
Ik heb geen tijd meer om ze online te bestellen. Weet iemand een winkel waar je sokken met een kekke print kan kopen?
HEMA?

Ik heb avocado sokken van zeeman

Ik zag bij zeeman happysocks liggen. Die hebben meestal leuke gekke printjes

Monki heeft hele leuke. En Happy Socks bij de Zeeman inderdaad.

• [verwijderd]

Miek89 oh echt? Ik dacht dat ze die alleen online verkochten!

@[verwijderd] we hebben hier helaas geen Primark in de buurt 🙁

@Cactusje ik ga vanmiddag bij de zeeman kijken!

[verwijderd]
        Wij hebben hier de So Low, weet niet of ze ook filialen elders in het land hebben. Hier heb je genoeg sokken met grappige printjes.

[verwijderd] nee de laatste tijd zie ik ze in meer winkels. Paar weken terug zelfs bij Dirk van den Broek

Trekpleister had laatst ook Happy Soks liggen.

Ik zag ze vanmiddag ook bij de Etos

Happy socks inderdaad. Kan je tegenwoordig in veel winkels vinden.

Inderdaad happy socks, zag ze deze week ook bij de Kruidvat liggen.

Happy socks zijn kwalitatief ook echt fijne sokken.

• smax hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ja hoor, ga je gang 😉
          Wat een leuk idee trouwens, zo'n vegan pakket. Die ga ik onthouden voor als een van m'n vegan vrienden jarig is!

Ik heb trouwens gewoon sokken bij de HEMA gekocht uiteindelijk. Bij de zeeman hadden ze maar 2 paar happy socks en die vond ik niet mooi.
          Bij de Kruidvat hadden ze ook niets helaas, dus lekker saaie met stippen genomen van de HEMA 🙂

Ik zoek een leuk tafeltje met 2 stoeltjes voor een peuter (net 2) op z'n kamer. Op de muur heeft hij auto's en bed en kast zullen wit zijn. Wie heeft er leuke tips?

[verwijderd] een leuk mandje van de action zelf vullen? Ik zou denken aan verschillende notenmelk, chocola, vleesvervangers, fruit, 100% pindakaas, pure vlokken, koekjes, cassave kroepoek..
            https://www.peta.nl/blog/56-veganistische-snacks-nederland/

Of is het voor iemand die van bakken houdt? Ik heb ergens een heerlijk taartrecept, zou je het recept kunnen printen met de ingrediënten in een mandje ofzo. Zou ik wel ff moeten zoeken, dus als je geïnteresseerd ben zeg t maar dan ga ik graven 😉

• [verwijderd]

Een zwembadring voor onze zoon van 12,5 kilo.
            Die gele intex dingen gaan maar tot 11 kilo en in de zwemtrainer zit hij echt niet lekker.
            Maar wat dan???

• Toch6 hebben hierop gereageerd.