• [verwijderd]

Een kus en een knutsel van de kinderen, dat is het wel. En dat is genoeg πŸ˜€

Tantetil
πŸ™ŠπŸ™Š
Mijn man doet het altijd wel handig. Mijn moederdag kado is ook meteen voor m'n verjaardag omdat ik altijd kort daarna jarig ben, vergeten doet ie het gelukkig niet, daar zorgt mijn oudste ook wel voor. Zij is altijd ruim voor de tijd bezig wat ik graag hebben wil.

Hier ook een kus en knutsel van mn dochter. Vind t altijd zo niet nodig om met (bij sommige echt de duurste) cadeaus aan te komen zetten. Eig is t ook de partner die dat dan aan je geeft en ik zeg altijd: tis moederdag en ik ben niet jouw moeder. Als mn dochter bijv als ze groter is van dr eigen centjes.iets voor mama wil kopen dan is t anders

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Ik krijg iets van rituals heb ik gehoord van mijn man, zoals altijd. Het grappige is dat ik rituals helemaal niet zo geweldig vind, maar de doos waar het in zit vind ik altijd erg mooi en daar doe ik dan de kleding in van mijn zoon die ik echt wil bewaren. 🀐😬 Ik vond het laatste geurtje trouwens wel heel lekker dus hopelijk krijg ik die weer!😏

De middelste is al bezig geweest, de oudste gaat vandaag beginnen. Ik verwacht dat mini bij de gastouder donderdag of vrijdag wat in elkaar knutselt. Dat gecombineerd met uitslapen en een ontbijt op bed, maakt mijn Moederdag compleet.

Mogelijk hint ik echtgenoot dat hij een of twee van de kinderen meeneemt naar zijn moeder, dan heb ik extra rust en heeft hij zijn verplichtingen voldaan. De kinderen vinden dat ook hartstikke leuk.

Born2bme Eig is t ook de partner die dat dan aan je geeft en ik zeg altijd: tis moederdag en ik ben niet jouw moeder

Dat vind ik dus onzin. Ik ben wel de moeder van zijn kinderen en daar mag hij ook best waardering voor laten blijken. En nee dat hoeft niet alleen die Γ¨ne dag en ook niet met iets duurs.

Maar misschien speelt opvoeding daar ook in mee? Mijn vader kocht (en koopt) altijd wat voor mijn moeder (en ma voor pa). Dat is dus mijn beeld erbij, dat de partner dus ook wat regelt als blijk van waardering.

Voor mij is dit de eerste moederdag. Mijn vriend is echt een schat maar klein beetje autistisch trekken heeft die wel. Hij vond dus vorig jaar toen ik zwanger was dat ik nog geen moeder was. Terwijl ik wel beetje gehoopt had op iets toen. Dit jaar is die toevallig weg met voetbal vrienden. Dus baal toch stiekem wel een beetje. We gaan het ander moment inhalen maar voelt toch anders.

Toch6 ik denk dat het inderdaad heel erg opvoeding is. Zodra wij stopten met knutselen was voor mijn moeder moederdag klaar. Ze wilde helemaal geen gewone cadeaus, een ontbijt vond ze wel heel leuk, maar van mijn vader verwachtte ze niks. Zo sta ik er zelf ook in. De voorplezier van de kinderen die helemaal zenuwachtig zijn over het werkje wat ze maken vind ik onbetaalbaar, net als de boterham met chocopasta die ik voor het eerst van de oudste kreeg, helemaal zelf gesmeerd. Maar verder hecht ik er geen waarde aan.
      Mijn schoonvader daarentegen belt altijd als hij vindt dat het al te laat wordt en mijn man nog niet gebeld heeft. Daar is moederdag echt een verplichting. Dat herken ik helemaal niet.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Femkes mijn schoonouders deden/doen er ook niks aan, mijn man was het dus ook niet gewent. Maar na een gesprek met mijn vader probeert hij het nu wel te doen.

Mijn ouders verwachten gelukkig niet dat we dezelfde dag langs komen, eigen gezin gaat voor. Dus ergens in de week er na komen we allemaal een keer binnen vallen, liefst vlak voor etenstijd 🀣

Zelfgemaakte knutsels maken ze me heel erg blij mee. En natuurlijk die snoetjes als ze samen met papa een ontbijt op bed komen brengen, onbetaalbaar ❀️
        Mijn man koopt ook altijd samen iets met de kinderen, maar dat is meer omdat hij dat zelf graag wil.

Pimpelmeesje aaah zo lief! (Al is mijn mam de aller liefsteπŸ˜‰)misschien een cadeautje voor die allerliefste mam bij de kwasten en de verf leggenπŸ₯°

Ik krijg alleen de knutsels van de kids en hooguit een lekker ontbijtje. Verder vind ik het ook niet heel boeiend allemaal om heel eerlijk te zijn πŸ˜…

Mijn eigen moeder is op Moederdag ook nog eens jarig. Zij krijgt een hele grote bos bloemen of een mooie plant in pot en iets kleins erbij (armbandje ofzo)

Dahlia hahah ik kan echt niet wachten hierop. Duurt nog even.

Dahlia Mijn driejarige heeft zelfs haar eigen gemaakte knutsel al uit zitten pakken vanochtend. Vond overal prachtig roze papierπŸ˜‚
        Ik wist het! Ze wilde het cadeautje perse zelf verstoppen maandag, maar eigenlijk had ze dat samen met man moeten doen.

Mijn kinderen hebben allebei iets op school gekunsteld en ik mocht de kamer van mijn doxhter niet meer in, dus ik vermoed dat ze daar ook nog een projectje heeft liggen 😁

Dit jaar voor het eerst zonder papa in huis, dus ze zijn nu al druk bezig met het plannen van een ontbijt op bed. Wie doet de koffie? Ik heb nu al moeten beloven dat ik Γ©cht blijf liggen. Ik kijk nu al uit naar mijn boterham met veel te veel pindakaas, appeltje, een paar druiven of zo en een kop koffie πŸ˜‰

• [verwijderd]

Schuurpapier

Superleuk! Fijne moederdag allemaal!
        Wil je dat gedichtje eens los delen zodat ik het kan opslaan?

Ik heb van beide dochters een mooie knutsel gekregen ❀️. Man is aan het werk dus van hem krijg ik later een kado, ik krijg meestal een sierraad.