Of ik even wat kadotips wil geven... Maar ik weet niet echt wat, hooguit een ketting/armband mbt de kinderen.
Wat zouden jullie willen hebben?
Of ik even wat kadotips wil geven... Maar ik weet niet echt wat, hooguit een ketting/armband mbt de kinderen.
Wat zouden jullie willen hebben?
Hier knutselen ze altijd gewoon iets voor dat soort dagen en maken ze ontbijt. Vind ik ook het leukste eigenlijk. Wij hebben nog nooit iets met gekochte cadeaus gedaan, alleen met verjaardagen.
Ik was toe aan nieuwe fitness schoenen! Dus die krijg ik mooie nieuwe Pumaβs. En uiteraard een mooie knutsel.
Ik ben enorm benieuwd naar het knutselwerkje dat mijn dochter me al (nog ingepakt, dat wel) getoond heeft: kijk mama, hier zijn de cadeaus verstopt
Ik wil graag een ukelele
Niks. Ik heb helemaal niks met moederdag
Maar als ze perse iets willen kopen dan graag iets zelf bedacht. Dat vind ik het leukste.
Het eerste cadeautje heb ik al gekregen dochter had iets gemaakt op het kdv en dat moest water krijgen
Zoon heeft ook een knutsel.
Als cadeautjes hoop ik op een bedeltje met letter van zoon erop en een externe harde schijf hints zijn vrij duidelijk hahaha
Ik wil juist geen kadoβs.
Moederdag is voor mij een dag van uitslapen, ontbijtje op bed en wat zelfgemaakte knutselwerkjes in ontvangst nemen.
Ik vind het vaak ook nog wel geinig om ze mij te laten bedienen βmag mama misschien een koekje van jou, en neem er zelf ook lekker 1β dat soort werk.
Meer heb ik niet nodig.
Hier ook alleen knutsels van de kinderen. En dit jaar ga ik eten met mijn moeder en zussen en ik heb gezegd dat ik ervan uit ga dat mijn man iets regelt (melkveehouder, dus hij is normaliter niet binnen om half 7)... Ik ben benieuwd!
Stiekem hoop ik toch wel dat vriend iets regelt.. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij dat niet heeft gedaan. Zoon is dan uit logeren en we kunnen samen lekker uitslapen.
Een gezellige ochtend wordt het dus sowieso.
Hier doen ze er op school niks aan geloof ik. Maargoed maakt mij niet zoveel uit. Een gekocht kado hoeft voor mij absoluut niet, ontbijten op bed zou leuk zijn.
Ik heb een hint voor een sierraad gegeven .
Ik wil alleen maar die knutsel
Of een flesje wijn ofzo.. maar ik denk dat mijn kind dat niet meekrijgt bij de slijter.
Een knutsel en ontbijt op bed. Heerlijk o en een nachtje doorslapen zou ook erg welkom zijn
Ik vind een knutsel van de kinderen meer dan genoeg. Heb mezelf een fotoshoot cadeau gedaan. Zo mooi
Ik krijg knutsels en een geurtje haha. Dat laatste weet ik omdat mijn zoontje kwam vragen of ik ook nog wat wilde hebben. Ik wilde zelf nog een zomergeurtje kopen maar goed, dan kan ik hem nu net zo goed krijgen. MIjn zoontje kan alleen geen geheimen bewaren dus ik weet al dat ik dat krijg en waar het staat haha.
Wij gaan lekker brunchen
Ik ga ook voor de knutsel! En dan met name de trotse koppies erbij
Maar de omgang van gisteren ging niet door en is verzet is naar aankomende zondag, onder voorwaarde dat mijn ex een kickass moederdagcadeau voor me koopt ter compensatie van het niet kunnen uitslapen.
Op mijn verlanglijstje staat dus een loveseat, een vloerkleed en een boek, uitmelken die hap.
(Maar stiekem vind ik een dagje Blijdorp zelf ook leuk hoor, en wil ik gewoon een pinguinmagneet voor op de koelkast.)
Mijn oudste is al op pad geweest om een kado te kopen. Ik zal het zondag wel zien, heb eigenlijk ook geen wensen. Ik ben ook bijna jarig dus altijd veel in korte tijd.