Nuri is gisteren nog met Niels gaan shoppen voor moederdag. En ze hebben allebei wat gemaakt op school. Oh en ik moest ook wat langer boven blijven. Verder gaan we gezellig een dagje naar Irrland 🙂 Ik schreef er een paar dagen terug dit over 🙂
Sara wordt dit jaar 9. Echt nog een kind, zou je denken. Helaas, niets is minder waar! Ze heeft de attitude van een puber, inclusief de geur van puberzweet! Maar loslaten, man, dat is echt nog een dingetje. Ik haatte het toen mijn vader op mijn 16e nog zei: 'Kijk je uit met oversteken?!' Sjeeees, wat gênant, ik was toch geen kleuter meer.... Sara zeurde me al een week de oren van m'n hoofd. Of ze alsjeblieeeeft zelf naar het winkelcentrum mocht lopen, om van haar eigen geld voor mij een moederdagcadeautje te kopen. Vandaag was dan de dag. Met haar telefoon mocht ze naar het winkelcentrum lopen, ongeveer 2km. Ik had haar na een tijdje gebeld, en ze belde me daarstraks terug: 'Ja? Wat is er? Ik zie dat je me al 3x gebeld hebt..... 🤷🏼♀️' Sorry moppie, loslaten is moeilijker dan ik dacht. Ze belde me zojuist dat ze onderweg was naar huis, ze is suuuuupertrots op zichzelf. En ik op haar, met haar grote mond en irritante puberhouding! 😍❤️