Nou dames, het is helemaal goed gekomen in huize knots. Ik hoorde zijn wekker al gaan dus ik kreeg goede hoop. Daarna veel herrie, mick wilde zijn cadeau niet beneden neerleggen want de juf had gezegd dat hij het moest verstoppen. Toen had Nora hem zo ver dat hij het beneden ging neerleggen, was de sleutel van die kast kwijt...en ondertussen hoorde ik Nora steeds zeggen sttt zachtjes doen mick en dan was hij even aan fluisteren om ineens weer iets hards te roepen. Hij was ook helemaal hyper. Beneden was de tafel gedekt en lagen de knutsels en een cadeau. Ik dacht even dat het het cadeau was dat ik voor mijzelf had gekocht maar dat ze het hadden ingepakt, maar bleek dat man een horloge had gekocht.... hij heeft nog nooit iets gekocht wat ik graag wilde hebben en ook precies in de kleur die ik mooi vind. Maanden geleden was ik ervoor aan het kijken, maar toch niet gedaan en nu had hij het besteld. Dus toch nog verwend. ( wat de ruzies betreft dat ligt niet alleen aan hem hoor, ik ben ook niet altijd makkelijkste)