Ik neem vaak wraps mee met verschillende vullingen. De typische burrito's, of een kidneybonen mengsel erin, met kip, gehakt, kaas, heb alle mogelijke variaties al wel mee gehad haha. En altijd lekker!
Daarnaast maak ik ook vaak zelfverzonnen quesadilla's: wrap in de pan, eitje erop breken, kruiden er over, wat (Italiaanse) groente, kaas, kip, ham, net waar ik zin in heb.
Vervolgens een volgende wrap erop leggen, en een beetje aandrukken. Het stollende ei plakt de wraps aan elkaar vast.
Vervolgens draai ik hem om en maak er een nieuwe laag op. Meestal heb ik 2 á 3 lagen.
Lekker compact en plat, je kan het goed doorsnijden, geen vulling die eruit valt en ontzettend lekker!
Daarnaast neem ik vaak gezonde pannenkoeken mee. Bijvoorbeeld havermout of volkoren pannenkoeken, en meestal gooi ik ook nog een paar scheppen lijnzaad/chia zaad door het beslag heen.
Ik vul ze met banaan, kiwi en/of rood fruit.
Ook erg lekker en je hebt meteen je portie fruit binnen.
Wat ik ook vaak doe, is als we 's avonds pasta eten, ik een dubbele portie pasta kook.
Die kale pasta eet ik de volgende dag als salade met sla, tomaat, ei, komkommer.