fafa wat grappig dat het een compleet hoorspel in je hoofd is. Klinkt gezelliger in je hoofd dan als ik lees. Het is bij mij een grote monotone rits aan woorden, waarvan ik de helft inslik. Ik lees zelfs scannend en sla rustig alle bijvoeglijke naamwoorden over. Ik lees belachelijk snel en ik praat vaak ook belachelijk snel. Super irritant overigens. Ik moet mezelf continue aan anderen aanpassen, want anders verstaat niemand mij.
Op de basisschool moest ik ooit voor de hele school de 3-minuten test voor de halve school voordoen, omdat ik alle woorden van de test binnen een minuut kon voorlezen. Niet dat iemand het dan verstond overigens ๐.
Ik ben wel benieuwd naar zo versneld luisterboek. Zo iets moeten ze ook voor televisie uitvinden. De laatste keer dat ik iets op Netflix keek, zat ik mij dood te ergeren aan het tempo ๐ฌ. Daardoor al maanden geen tv meer gezien en soms lijkt mij een filmpje kijken wel relaxed. Ik denk continue โpunt duidelijk, hup vooruitโ of โzagen we ook al aankomen even doorspoelen graagโ.