Mijn ervaring is dat er zeker wel verschil kan zitten in de bedpartner. Niet dat ik nou zoveel vergelijkingsmateriaal heb ofzo, maar van de 3 partners kan de laatste (mn man ๐) als eerste mij echt goed laten komen.
maar dat je in dat ene standje wรฉl komt lijkt t mij niet perse aan de partner liggen ๐ maar blijkbaar is er dan iets met dat standje waardoor je los kunt laten. Waar zit het m dan precies in bij dat standje? Kun je dat achterhalen voor jezelf?
bij mij loopt t vaak spaak op een te druk hoofd wat ik niet uitgezet krijg, en dus toch net niet genoeg kan ontspannen, teveel met andere dingen bezig zijn zeg maar ๐ maar ook bijv als ik eigenlijk moet plassen (wat ik dan al dan niet al gevoeld heb dat dat t geval is). Dat zijn vaak de gevallen dat ik er letterlijk een mm vanaf zit maar t toch niet lukt.
of ik hoor onze dochter ineens ofzo, dat wil ook wel een killer zijn ๐ฌ man is daar vaak wat makkelijker mee dan ik haha. Ik lig/zit dan meteen met gespitste oren en dus wederom niet ontspannen ๐
Wat bij mij wel vaak werkt is bijv eerst een massage vooraf. Lekker ontspannend muziekje enzo erbij, dan kom ik al helemaal tot rust en zeker wanneer dat dan naadloos over gaat in een verder voorspel ๐