[verwijderd] oh, ik kijk ook nog steeds op zp voor de drama hoor! Maar dan reageer ik niet heerlijk toch, de boze mensen, rare ideeën over anticonceptie, mensen die denken dat anderen via de pc weten of ze zwanger zijn maar geen test willen doen. Ik vind dat humor.
Waarom zit je op een/dit forum?
[verwijderd]
Rietjesbeker haha precies dat idd. Vaak reageer ik niet want ik ben er niet op uit om de TS de grond in te stampen of zo, maar soms dan kan ik het niet laten te zeggen doe dom ze bezig is wanneer ze ook echt dom bezig is. (Vreemdgaan, verkeerde AC gebruik, kind nemen terwijl leven niet op orde enz.) Maar goed.. off topic dit
[verwijderd] och, off topic, het is wel waarom we op een forum zitten
[verwijderd]
Rietjesbeker haha ja
- Bijgewerkt
[verwijderd] er is daar nu ook weer een heerlijk topic aan de gang.
[verwijderd]
Ysabella Dat soort topics zijn juist de reden dat ik nog steeds forumverslaafd ben...
Het is wel een beetje triestig om te vertellen, maar ik zit hier mede omdat ik me toch wel eens een beetje alleen voel. Ik heb niet zoveel vriendinnen en de vriendinnen die ik heb zie ik weinig. Nieuwe contacten maken “in het echt” wil maar niet echt lukken en om dan toch nog met iemand anders te kletsen dan mijn man en mijn zusje klets ik hier mee.
Ik heb een tijd geleden al wel besloten, dat was nog op zp, waar de discussies steeds sneller uit de hand liepen en op de persoon werd gespeeld, dat ik me niet meer ga mengen in discussies.
[verwijderd]
In 2006 toen ik op ZP kwam was een forum ook nog best wel een ding om bij te gaan. Hyves was er geloof ik nog net niet. Net als een blog was een forum gewoon iets wat je deed op internet.
En vanaf die tijd altijd op een forum gezeten. Hoort erbij zeg maar.
[verwijderd] Hyves is van 2004 (even opgezocht).
Ik ben begonnen op het forum van de Yes, vanuit daar ben ik met nog een aantal een eigen forum begonnen (forum van de Yes veranderde heel erg en was niet leuk meer), forum bestaat nog steeds al kom ik er niet meer. In 2008 na een positieve zwangerschapstest op zp gekomen, nooit heel actief geweest, ben meer een meelezer. Vind het leuk om te lezen hoe anderen over bepaalde zaken denken.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] meelezen met reltopics vind ik ook nog steeds leuk. Een goeie bitch fight prima en vroeger bitchte ik gezellig mee. Wel bitchen, waarbij iedereen op een gelijkwaardig niveau zit. Als hier naar een topic wordt verwezen, dan zoek ik het ook direct op.
Wat ik alleen te vaak zag dat iemand echt de grond in gestampt werd. Het heel persoonlijk gespeeld werd en alles gezegd mag worden onder het mom ‘vrijheid van meningsuiting en moet je maar niet op een forum zitten’. Vooral als het duidelijk is dat degene echt geraakt is, maar niet goed voor zichzelf kan opkomen en al onzeker is. Van die lompe trutten die er nog even keihard overheen moeten gaan, omdat het namelijk super leuk is om een ander een rotgevoel te bezorgen. Ik heb absoluut geen heilige, maar ik trok dit steeds minder. Het is zo zinloos.
[verwijderd]
[verwijderd] dat ga ik ook liever uit de weg inderdaad. Een schop onder de kont vind ik vaak prima om te geven ( ) , maar dat zeuren, trekken, drammen en die miljoenen aannames trek ik ook slecht.
[verwijderd] hoe vaak ik op mijn handen heb moeten zitten op ZP omdat daar van die lompe dozen rondlopen die k-opmerkingen maken... mede daarom kom ik er bijna nooit meer.
Nimue voor wat het waard is, ik heb bij jou echt niet het gevoel dat je alleen maar ellende met ons deelt hoor!