Sneeuwvlok hij zit op de +2 lijn.
[verwijderd] ik weet niet hoe mijn man als dreumes was. Ik was heel dik totdat ik begon met lopen daarna heb ik altijd ondergewicht gehad.
Ik heb geen idee of hij dan op dieet moet, ik zit ook steeds te denken geef ik hem dan verkeerd eten?! Maar hij eet echt niet ongezond, wel veel hij heeft als baby ook op forte voeding gezeten en toen hij met 6 maanden aan de groente begon waren 4 hapjes niet voldoende. π€
Manque ik vind het dus ook erg lastig, als ik zo naar hem kijk vind ik hem ook niet dik. Zijn taille zijn bijvoorbeeld echt heel smal en past qua omvang nog makkelijk in maatje 74... Hij beweegt super veel, ik wandel nu elke dag bijna 2 uur met hem. ( dan loopt hij zelf) en als het niet regent en we zijn thuis speelt hij de hele tijd in de tuin.
Hij heeft een loopauto, maar ipv dat hij er op gaat zitten tilt hij dat ding door de hele woonkamer/tuin.
Ik wil hem niet op dieet zetten, dat lijkt mij inderdaad ook niet verstandig.
[verwijderd] ik schrik er zelf soms ook van, vooral als ik mij besef dat andere kinderen die kleiner dan hem zijn minimaal een jaar ouder zijn. π
Maar inderdaad als je vergelijkt met jou dochter is het qua lengte dus wel logisch dat mijn zoon 12 kilo is.