[verwijderd] Op dit moment bureau's en koffietafels. Tijdje terug werd ik nog gestalkt door zwangerschapskleding, niet leuk tijdens een miskraam. Ik ben toen heel veel gaan googelen naar schoenen en kleding, haha
Cactusje Mijn man had gister 1x gegoogeld naar bootverhuur voor de zomervakantie. Meteen daarna overal reclame over bootjes huren. En tijdje terug een nieuwe autospiegel gezocht en besteld, daar zie ik nu nog reclame van.
Adje Chocolade. Ik heb net een lading chocolade druppels besteld (puur, wit en ruby) en recepten met ruby chocolade gegoogled.
Vulpen Ik zie eigenlijk nooit reclames? Ik gebruik whatsapp, daar heb je die niet, en hier heb je ze ook niet. Op zp zag ik ze ook nooit. Op weeronline heb ik wel reclame maar die doet er langer over om te laden dan het weerbericht dus geen idee welke daar getoond wordt.
Soturi Hier vooral zwangerschapskleding en babykleding/spulletjes. Oh, en nu stofzuigers. Want mijn zusje wilde een nieuwe stofzuiger hebben voor haar verjaardag. En wij hadden zelf ook nieuwe stofzuigerzakken nodig toevallig.
Pimpelmeesje Alles wat te maken heeft met zwangerschap. Pinterest was ook echt een drama na de miskraam đĄ
Ysabella Zwangerschapskleding en ik ben geen eens zwanger en ik heb er al helemaal niet naar gezocht. En tuinmeubels, ik zie elke keer mijn nieuwe tuinmeubel set voorbij komen. Laat dan op zijn minst andere zien. đ
Hopsatee Verschillend ligt eraan op welke site ik ben geweest en welke remarketing campagne ik heb geactiveerd haha. Nu zijn het weekendjes weg en dagjes uit omdat ik daar naar aan het kijken was..
Fantykoekie Van die stomme vreselijke Fabeltjeskrant. Lijkt wel alsof Facebook weet dat ik die film gisteren heb gezien. En foto's van kleren wat ik heb gekocht en op het forum plaats đ¤Ŗ
Mamabeertje Ik zie eigenlijk maar weinig reclames. Op facebook reclame over zwangerschapskleding en bij de buienradar van de Hema. Maar verder eigenlijk niks bijzonders.
Strandbal Kinderkleding en schoenen. En ik zie dan altijd leuke dingen die ik op dat moment niet kan kopen omdat ik al teveel uitgegeven heb đĄ
Angel1980 Momenteel weet ik niet, maar ik kan me als de dag van gisteren herinneren dat ik bij de Wehkamp corrigerend ondergoed had gekocht en een dag later op mijn werk op Nu.nl mijn onderbroek voorbij zag komen đŗ Leuk, met al je collega's om je heen đ
Eowyn Op YouTube altijd clearblue eerder toen ik op ZP zat. Nu altijd stichting eigen huis omdat we beide van Funda afspeuren houden. We zijn absoluut niet van plan om hier weg te gaan de eerste jaren maar dromen is altijd leuk.
Rietjesbeker Op dit moment niet iets waar ik me aan erger. Maar na mijn miskramen kreeg ik steeds clearblue advertenties met blije mensen en baby's. Dat vond ik toen echt pijnlijk.