Famofthree [verwijderd] Tja mijn naam was fam of four..... Maar ja dat is niet meer zo.π Dus dan maar fam of three. π En zo fame achtig voel ik me dan niet. Denk wel gelijk aan de film fame bij jou idee.
Lumihiutale Famofthree Ik weet niet waarom maar steeds als ik je naam voorbij zie komen moet ik denken aan schapen. En niet eens echte maar schapen zoals Timmy en Shaun π€·πΌββοΈ
fafa Lumihiutale En niet eens echte maar schapen zoals Timmy en Shaun π€·πΌββοΈ Riep iemand mij? π
Tantetil [verwijderd] ik zeg gewoon pek. Net als @Manque = mank, @Lumihiutale= lumitale ( heb er blijkbaar zelf iets makkelijks van gemaakt. @Hooyo-shimbi is gewoon hoojo.
Ysabella Ik spreek geloof ik bijna alle namen in mijn hoofd verkeerd uit behalve iMoeder ik spreek zelfs mijn eigen account naam verkeerd uit. (Denk ik) Wie zet er dan ook een Y ipv een I voor Ysabella?!π€£
Diazz Die van mij spreekt voor zich neem ik aan π Ik heb alleen moeite met Lumihiutale. Ik krijg het niet voor elkaar.
SYRV @JaGeThGeEd: ik maak hier automatisch Jagged Edge van (r&b groep uit de jaren 90). Maar dat zal wel niet de bedoeling zijn π
Robije SYRV ja ik ook. en @Lumihiutale spreek ik uit als limitaal, maar dan mis je een aantal letters π€£.
[verwijderd] Rosemary volgens mij de eerste twee letters van de namen uit het gezin, maar dat weet ik niet 100% zeker
Torretjeee Mijn hoofd maakt vanzelf van @Manque een soort van maniek?? Zie dat ik de enige ben hierin π .