iMoeder Kipsate Toen ik die nick verzon was het een soort hip om overal die i voor te zetten. Dus het was een beetje om daar de draak mee te steken. Die staat niet voor I, als in 'ik' in het engels. Die i staat eigenlijk voor internet. Het eerste product wat met die i kwam was de iMac, waarmee Apple wilde aangeven; een Mac (PC) die het internet op kan. Want dat was toen bijzonder. π Ik ben dus een internet moeder. π
Ysabella Ik spreek geloof ik bijna alle namen in mijn hoofd verkeerd uit behalve iMoeder ik spreek zelfs mijn eigen account naam verkeerd uit. (Denk ik) Wie zet er dan ook een Y ipv een I voor Ysabella?!π€£
Jaime Bij mij krijgen niet alle namen standaard een klank eigenlijk. De korte wel maar bijvoorbeeld @Lumihiutale blijft gewoon een lettercombinatie zonder dat ik er een klank aan koppel π€ Manque Mijn nick had ik inderdaad van het Franse Jβaime. Maar soms is het in mijn gedachten ook βDjeemβ
Skye De meeste namen lukken me wel, alleen de langere die raffel ik dan af met lezen π³π Mijn dochter keek geregeld paw patrol en vind Skye de leukste.. vandaar mijn nickname π€£π
Hooyo-shimbir @iMoeder ik spreek bij jou altijd imother uit π totdat ik je tagg en zie dat t imoeder is
Rietjesbeker @iMoeder - ie-moeder @[verwijderd] - bieboo @Lumihiutale - dielangenaam @Hooyo-shimbir - hoojo shiembier @Manque - mank @[verwijderd] - klemtoon op het eerste deel @SYRV - srv (als die supermarktwagen van vroeger)
Vulpen iMoeder Ja ik! En @[verwijderd] spreek ik ook op z'n Nederlands uit. Kipsate Ik vroeg me juist gisteren af hoe jij bij je nick gekomen bent.
Kipsate Vulpen Ik kon echt geen naam bedenken en was net een kip satΓ© aan het eten. Dat at ik trouwens vaak tijdens mijn eerste zwangerschap en dan op een pistoletje, heerlijk. Geen heel spannend verhaal, sorry π
Famofthree [verwijderd] Tja mijn naam was fam of four..... Maar ja dat is niet meer zo.π Dus dan maar fam of three. π En zo fame achtig voel ik me dan niet. Denk wel gelijk aan de film fame bij jou idee.
Lumihiutale Famofthree Ik weet niet waarom maar steeds als ik je naam voorbij zie komen moet ik denken aan schapen. En niet eens echte maar schapen zoals Timmy en Shaun π€·πΌββοΈ
fafa Lumihiutale En niet eens echte maar schapen zoals Timmy en Shaun π€·πΌββοΈ Riep iemand mij? π
Tantetil [verwijderd] ik zeg gewoon pek. Net als @Manque = mank, @Lumihiutale= lumitale ( heb er blijkbaar zelf iets makkelijks van gemaakt. @Hooyo-shimbi is gewoon hoojo.