[verwijderd]
[verwijderd] en Noordeling veel plezier beiden!
[verwijderd] en Noordeling veel plezier beiden!
Ik heb dit jaar echt een ski outfit probleem. Ik kom er niet uit. Alles wat ik heb, zit twee maten te groot. Nieuwe skibroek aangeschaft, maar eigenlijk is mijn jas ook te groot. Ik vind het zo zonde. Jas was 250 euro en ik heb deze twee vakanties gedragen
Hier gisteren aangekomen, gelukkig was de afgesloten weg net op tijd weer open
t is prachtig hier, gisteren waren de kinderen wel erg moe (in de auto max 3 uur geslapen in de hele nacht) dus de jongste(2) was t in de sneeuw wel snel zat (logisch). Oudste(4) vindt alles geweldig skiën, sleeën etc.
t weer was super, prachtige plaatjes ook.
Wij gaan meestal naar Oostenrijk, paar ze in Zwitserland geweest, maar werd wel erg duur.
Frankrijk zeggen we steeds ook eens te willen doen maar op één of andere manier komen we toch steeds weer op Oostenrijk uit als we gaan boeken.
[verwijderd] hoe doe je dat vanuit GB. Vlieg je naar zwitserland en neem je al je skispullen dan mee in het vliegtuig? Wij gingen altijd met de auto op wintersport, had denk ik al die spullen per vliegtuig nooit meegekregen.
[verwijderd] Wij vliegen inderdaad. De skikleding nemen we gewoon mee. Onze skies etc liggen bij mijn ouders dus die hebben vrienden waar we mee gingen opgehaald en meegenomen. Zo doen we het al jaren
Voor de kindjes hebben we nu gehuurd trouwens.
[verwijderd] nog beter geregeld alles mee en wel vliegen
Wij zijn er als het goed is met een uurtje of 2 en de voorspellingen zijn goed! Echt top
Top weertje hier
[verwijderd] Ooohhhh heerlijk!!
[verwijderd] mooi!
Ik had nu ook op de piste moeten staan . Over vier weken poging twee!
Noordeling bevalt het goed?
Nog een algemene vraag. Iemand ervaring met een ski rugtas? Zo ja welk merk? Ik wil graag een kleine en eentje waarbij ik mijn skies op mijn rug kan dragen.
[verwijderd] ooh echt?! Wat dan? Heb ik gemist, sorry!
1981mama wij gaan zowel naar Oostenrijk als Frankrijk. Frankrijk omdat het een stuk goedkoper is, je er met de kerst altijd kunt skiën en omdat het in d3 zuidelijkere Alpen gewoon vaak mooi weer is Mijn man gaat liever naar Oostenrijk, voor de sfeer, het eten, de gezelligheid.
Soms gaan we twee keer per jaar, misschien aankomend jaar ook. Dan wordt de kerst Frankrijk en de voorjaarsvakantie Oostenrijk.
vroeger skiede ik ook veel offpiste, maar sinds ik een kind heb ben ik veel voorzichtiger.
[verwijderd] WoW! Ik wist niet eens dat zulke rugtassen bestaan! Die ga ik ook kopen, Al is het alleen al voor mijn dochters skies. Of misschien mijn skies aan de zijkant en die van haar aan de voorkant. Goede tip van jou!
ik denk dat ik hem gewoon bestel bij de Decathlon. Ik heb altijd een rugtas bij me op de piste. Extra handschoenen, flesje water....
Youtan deze heb ik nu op het oog http://www.ekosport.nl/dakine-womens-heli-pack-12l-seashore-18-p-9-28452.html?lgw_code=9643-9-28452&gclid=EAIaIQobChMI35jm2ez83wIVyoeyCh0ZQwkXEAQYASABEgJRSPD_BwE#ectrans=1
Mijn man skiet niet en met twee kinderen lijkt het mij handig om ook mijn handen vrij te hebben. Daarnaast vaak wat kleine spullen voor de kinderen bij me, water voor mijn medicijnen etc. Rugzak moet wel echt goed zitten is mijn eis.
[verwijderd] ik ga normaal twee keer. Een keer met gezin en een keer met andere ski fanaten. Ik heb mijn enkelbanden gescheurd en kan daarom nu niet skiën. Ik hoop over vier weken wel
[verwijderd] oooh noo! Wat balen zeg! Ik duim met je mee!
@[verwijderd] ik vind die van Dakine erg mooi, maar die van de De athlon handiger, daar kan ik mijn eigen skies en die van mijn dochter aan doen. Handig!
https://www.snowcountry.nl/dakine-women-s-heli-pack-12l.html
[verwijderd] wij genieten volop! Alle dagen goed weer tot nog toe.
Oudste gaat echt lekker met skiën, al is t wel erg vermoeiend t skiën, sleeën en spelen.
Jongste ook een beetje aan t glijden op de ski's, super schattig!
Wij hebben t ook al over wintersport volgend jaar gehad, volgende week als we weer thuis zijn ga k gelijk zoeken.
Youtan dat lijkt inderdaad ook een handige rugzak. Nu twijfel ik . Die van dakine lijkt wat compacter en lijken de banden wat breder = beter zitten? Er kan ook een waterzak met slang in. Ik heb last van een extreem droge mond door medicijnen en dan kan ik regelmatig een slokje nemen.
Van decathlon is weer handiger, omdat je volgens mij zelfs twee paar kinderskies plus eigen skies kwijt kan. Hoe ideaal is dat!
Nu weet ik het niet meer. En bedankt he