De kinderen (5 en bijna 3) hebben een eerste skilesje gehad. De oudste vond het fantastisch en wilde niet stoppen. De jongste deed het ook super, maar dan met een iets korte spanningsboog....
Nu nog even nadenken wat we willen met lessen in Oostenrijk. Nog 11 dagen!
Wintersport
[verwijderd]
De eerste gaan alweer bijna! Wij vertrekken volgende week vrijdag
O lekker, k zie overal om me heen de skikoffers al op de auto, stiekem beetje jaloers...
[verwijderd]
Wij vertrekken vrijdagmiddag
Nog 8 nachtjes slapen! Ik heb er zin in!! De koffers staan al in de slaapkamer, het boodschappenbriefje is gemaakt.
We zijn dochter al aan het voorbereiden dat ze hele dagen les heeft en eet op de piste met haar klasje. Uitleggen wat kaiserschmerren zijn enzo
[verwijderd]
Hoe is het @[verwijderd]?
Ik zag in de weersvoorspelling bij ons echt hoge temperaturen volgende week. Zelfs op de top boven 0.
[verwijderd]
[verwijderd] de temperaturen zijn heerlijk! Alleen maar zon en windstil. Vanmiddag in mijn t-shirt op terras gezeten. Het skiën gaat goed en ook de kinderen komen lekker mee.
Hoe is het met iedereen die nu aan het skiën is?
[verwijderd]
Heerlijk hier! Fijne pistes, niet druk, fantastisch weer en goed gezelschap. De kinderen hebben het skiën geprobeerd, maar was niet zo'n succes. Dus we houden het bij rodelen en af en toe met de lift omhoog.
Kinderen zitten nu lekker in de sneeuw te spelen en ik geniet van het zonnetje. Vanavond waarschijnlijk rodelen en morgen weer skiën.
Helaas al weer de laatste dag... En het regent nu. Jammer!
Hoe is het bij de anderen? Voor diegene die komende week gaan: veel plezier!
[verwijderd]
Dank je wel! Wij zijn onderweg. Nu bij Duisburg. Erg druk op de weg.
Wat jammer dat het regent! Waar zitten jullie?
Goede reis allemaal!
Wij zijn ook vertrokken, nog in Nederland. Goede reis allemaal!!
Wij gaan komende nacht rijden. Goede reis allemaal!
Ik zit ook de klok vooruit te kijken! Alles staat klaar, vanmiddag weg, morgen op de skies.. joehoeeee!
Heerlijk vooruitzicht, veel plezier!
Hier net vertrokken voor het laatste stukje. Nog 180 km te gaan en we rijden binnendoor, dus als het goed is weinig file
[verwijderd]
nelta Wij ook prachtige route.
En wij zijn weer thuis... ging lekker vlot op de weg.
Nogmaals veel plezier allen!