Morgen al weer de laatste dag....
Zo naar ons zin hier.
Super condities en vandaag pas voor t eerst de zon niet echt gezien.
Oudste dochter heeft helemaal zin in de 'wedstrijd' morgen. Les vindt ze wel beetje eng vinden (zo'n hobbel om er heen te gaan, als ze er is gaat t prima) komt ook wel doordat niemand Nederlands spreekt denk ik.
Wintersport
[verwijderd]
Noordeling weer thuis? Weer een jaar wachten of tussendoor nog een keer?
Hier nog steeds aan het aftellen. Vanochtend een nieuwe helm met vizier gekocht. Ik lijk net een Alien met de helm op, maar ik heb altijd gedoe met skibrillen. Ze zitten nooit goed op mijn gezicht. Ik heb er ook meerdere vizieren bij voor allerlei soorten weer. Gisteren op Ibood nog een paar 100% merino wol pullies gescoord voor 35 euro per stuk. Ik weet niet of jullie de site kennen? Ik kreeg gisteren de tip van iemand en het is soort eendagskoopjes site met gigantische aanbiedingen.
[verwijderd] ik heb de tas bij de Decathlon gekocht. Ik ben beniewd!
Ik heb een jas van Roxy, ook nieuw, maar zo fijndat ik hem dus al de hel winter draag
[verwijderd]
Youtan de tas die ik had besteld, bleek toch uitverkocht te zijn. Uiteindelijk met een ander printje besteld. Volgens mij komt deze morgen of overmorgen binnen. Ik ben ook benieuwd of het bevalt met ski's achter op mijn rug. Vanochtend mijn ski's weer opgehaald na een grote beurt en omdat ik direct een nieuwe helm kocht, kreeg ik de beurt gratis . Ik draag ook vaak mijn ski jas buiten het skiën om. Ski jassen zitten vaak zo lekker.
Helaas weer thuis ja, voor dit jaar zit het er op denk ik....
k hoop volgend jaar 2x als we beetje leuke deals kunnen vinden.
De kinderen (5 en bijna 3) hebben een eerste skilesje gehad. De oudste vond het fantastisch en wilde niet stoppen. De jongste deed het ook super, maar dan met een iets korte spanningsboog....
Nu nog even nadenken wat we willen met lessen in Oostenrijk. Nog 11 dagen!
[verwijderd]
De eerste gaan alweer bijna! Wij vertrekken volgende week vrijdag
O lekker, k zie overal om me heen de skikoffers al op de auto, stiekem beetje jaloers...
[verwijderd]
Wij vertrekken vrijdagmiddag
Nog 8 nachtjes slapen! Ik heb er zin in!! De koffers staan al in de slaapkamer, het boodschappenbriefje is gemaakt.
We zijn dochter al aan het voorbereiden dat ze hele dagen les heeft en eet op de piste met haar klasje. Uitleggen wat kaiserschmerren zijn enzo
[verwijderd]
Hoe is het @[verwijderd]?
Ik zag in de weersvoorspelling bij ons echt hoge temperaturen volgende week. Zelfs op de top boven 0.
[verwijderd]
[verwijderd] de temperaturen zijn heerlijk! Alleen maar zon en windstil. Vanmiddag in mijn t-shirt op terras gezeten. Het skiën gaat goed en ook de kinderen komen lekker mee.
Hoe is het met iedereen die nu aan het skiën is?
[verwijderd]
Heerlijk hier! Fijne pistes, niet druk, fantastisch weer en goed gezelschap. De kinderen hebben het skiën geprobeerd, maar was niet zo'n succes. Dus we houden het bij rodelen en af en toe met de lift omhoog.
Kinderen zitten nu lekker in de sneeuw te spelen en ik geniet van het zonnetje. Vanavond waarschijnlijk rodelen en morgen weer skiën.
Helaas al weer de laatste dag... En het regent nu. Jammer!
Hoe is het bij de anderen? Voor diegene die komende week gaan: veel plezier!
[verwijderd]
Dank je wel! Wij zijn onderweg. Nu bij Duisburg. Erg druk op de weg.
Wat jammer dat het regent! Waar zitten jullie?
Goede reis allemaal!
Wij zijn ook vertrokken, nog in Nederland. Goede reis allemaal!!