Hooyo-shimbir Jessie80 ik wel. Ben echt iemand die anders honger heeft. Maar veel meer dan brood met een shake en water eet ik niet hoor. Gewoon een redelijk normaal ontbijt.
Lovely83 Ik heb verse fruitshake gemaakt en zet daar een glas van naast mijn bed. Mij lukt het niet om uit bed te gaan en uitgebreid te ontbijten.
Hooyo-shimbir Ben ik ongi geworden, net soep staan maken. Natuurlijk wel voor man maar wou zo graag samen beginnen π
Kipsate Hooyo-shimbir Balen is dat dan he. Ik moet het ook 1 dezer dagen worden. Zo zonde vind ik dat dan π
Born2bme Goede en gezegende ramadan meiden! Als je ongesteld bent mag je dus niet vasten? De gemiste dagen moet je wel inhalen toch? Plak je die dan achter de ramadan vast zeg maar of doe je dat op een ander moment?
Kipsate Born2bme De gemiste dagen dien je inderdaad in te halen. Je mag zelf weten wanneer je deze inhaalt.
[verwijderd] Succes met de start vandaag! Ik heb een paar vragen; Mag je niet vasten wanneer je ongesteld bent, of hoeft het niet? En wanneer mag of hoef je nog meer niet te vasten? Moet je het altijd inhalen als je een periode tijdens ramadan niet gevast hebt?
Hooyo-shimbir [verwijderd] Als je ongesteld ben mag je idd niet vasten die dagen dien je voor de volgende ramadan in te halen. Het liefst zsm maar dat mag je zelf bepalen. Naast ongesteld zijn ook (chronische) ziekte of zwangerschap redenen om niet te vasten. Als je niet in staat bent in te halen kan je vervangend een arme voeden voor elke gemiste ramadan dag. Je mag je lichaam met het vasten geen schade toebrengen of je conditie in gevaar brengen. Beetje gezond verstand π