Gemiddeld 3 weken. € 4500 accomodatie (appartement op een camping in Italie aan het gardameer).
€ 3000 (€1000) per week aan uitjes, eten en drinken en boodschapjes zoals drinken en drank voor in het appartement, fruit, snoep, chips en lekkere hapjes voor in de avonden. Ik kook niet op vakantie, ontbijt halen we wel in de supermarkt op de camping, verse broodjes en beleg en eten we bij het appartement. Lunch en diner doen we buiten de deur. En ik neem geen drinken enz mee naar het zwembad / meer dat halen we daar in de horeca tentjes.
€ 1500 aan tanken van de waterscooter in 3 weken tijd.
Heen en terug reis € 600 aan benzine, vingetten en eten / drinken onderweg.
€ 250 aan hotelovernachting op de heenweg terug rijden we in 1x.
Voorgaande jaren heb ik gevlogen met de kinderen en man ging met de auto (+ €700 aan tickets - kosten hotel overnachting). Dit jaar wil ik gezellig meerijden maar mocht dochter heel vervelend zijn op de heenweg dan boek ik in Italie alsnog vliegtickets voor mij en de kinderen terug.
En wat niet echt meetelt is nog een flink bedrag (varieert per jaar) om te shoppen. We zijn daar altijd tijdens de Saldi / Uitverkoop en zitten nogal wat outlets van mijn favoriete merken dus ik schaf een groot deel van de wintergardarobe van de kinderen daar aan.
Al met al komen we rond de €12.500 lichter thuis. Maar dat is het dubbel en dwars waard, het is echt ultiem genieten daar!