Ffion Liekje81 oh ja, zo’n beetje bij Noorden/Nieuwkoop/Nieuwveen in de buurt. Dat had ik in mijn hoofd inderdaad.
Miek89 Esklessebes hahaha ik ben net geweest! Ga straks nog even zonder kinderen 😁 mijn dresscode is rood wit blauw 🤣
Esklessebes Miek89 Wij ook maar dan alleen in blauw en kind in oranje. Ook nog ff richting stad geweest en gaan zo maar weer terug. Lang genoeg gelopen.
Devilschase @Esklessebes @Miek89 We hebben een app groep. Als jullie erin willen stuur me even een pb met je nummer!
Esklessebes Miek89 Jep maar was ook nog mooi weer. Zijn ook nog ff naar de stad geweest tot een u of 8 maar toen lagen er plassen oop de weg in tussen de vaarten k heb verder geen regen gezien.
Devilschase Miek89 kennelijk hahaha is ook best groot dorp toch.... smax kom een keer naar the ghettoooo
Marshmallow [verwijderd] zuidoost, randje Amsterdam zeg maar 😂😂 laatste stop van één van de metro lijnen 😬
[verwijderd] Marshmallow lijn 51 is zuidoost toch? Heb een paar jaar op de van der Madeweg gewerkt (Hoofdkantoor Blokker) en als ik het me goed herinner was dat de 51 of was het 53?