• [verwijderd]

Nooit iemand gezien. En ja ik wil wel aangesproken worden hoor, leuk juist! 😃

• smax hebben hierop gereageerd.
  • smax vindt dit leuk
    • [verwijderd]

smax leuk! Waar zit je?

• smax hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

smax dan zit je morgen maar 1,5 uur bij mij vandaan 😎

• [verwijderd]

Ik heb nog geen leden in het echt gespot en ben zelf voor zover ik weet ook nooit herkend. Ik kijk altijd wel om me heen als we op vakantie zijn. Hier op de camping is half Nederland sinds gisteren neergestreken, wij gaan alleen morgen weer naar huis 😂

Ik heb wel eens afgesproken met @Ffion , dat was heel leuk! (Gaan we deze zomer weer een keer naar het waterpark?)

Verder natuurlijk @LucP en @Montana
      Ik ben wel eens door leden herkend, toen kreeg ik heel netjes een PB'tje van ze. Dat zou ik ook het fijnst vinden, om aangesproken te worden of een PB'tje te krijgen. Mocht iemand me nog eens tegenkomen.

Er staan wel veel leden op mijn wish-to-meet-lijst! Maar die ga ik niet allemaal noemen, dan wordt het weer zo'n populariteitswedstrijd 😉

@nelta en ik kennen elkaar online bijna 10 jaar nu en hebben elkaar meerdere malen ontmoet

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Niet dat ik weet, maar als de situatie daar is, zou het fijn zijn als iemand dat kenbaar maakt 🙂

Nee ik heb nog nooit een lid in het echt gezien. Ik woon wel bij een paar leden in de buurt, maar ik weet eigenlijk niet hoe ze eruit zien. En ik weet ook al niet meer wie het zijn 😛

Ja, zeker!

@Diazz @[verwijderd] en @Riverdale 😁❤ Dat was het van dit forum geloof ik. Meerdere ZP leden ontmoet, waarvan ik met sommigen nog (goed) bevriend ben. Gister bijvoorbeeld met twee daarvan uiteten geweest en bij ÊÊn van die vriendinnen blijven slapen. Nu moeee!

Verder nog nooit herkend geloof ik. Maar zou graag aangesproken worden hoor!

Ik kijk wel eens om mij heen, vooral op het werk naar 1 bepaald lid 😉, maar nog nooit iemand gezien. Volgens mij wonen er ook niet veel leden in mijn buurt.

Ik heb 1 lid ontmoed omdat we afgesproken hadden in het revalidatiecentrum 🙂

Verder nooit iemand herkend, dacht wel ooit een keer misschien maar toen twijfelde ik veel te veel om ze aan te spreken 😂 ik zou denk ik altijd twijfelen, zelfs als heb de foto voor mn neus..
          Zou het wel leuk vinden als iemand mij herkend dat ze mij aanspreekt.

Ja, ik heb een aantal leden ontmoet en inmiddels dagelijks contact. En met sommige via de WhatsApp contact, ook hartstikke gezellig 🙂
          Verder van ZP weleens iemand herkent in de stad. Ik heb haar later een PB gestuurd.

Ik ken de meesten alleen zonder hoofd van de foto's hier, dus ik denk niet dat ik snel iemand zou herkennen. 😁

Tantetil Werkt er nog een lid waar jij werkt? Of bedoel je mij want ik kom nooit op die locatie 😛

Ik heb zelf nog nooit iemand irl gezien. Denk dat op zp de kans groter zou zijn omdat dat nu eenmaal meer leden zitten. Ik denk dat als iemand mij zou herkennen ik minder open zou durven zijn. Ik woon in een dorp en daar woon ik heel fijn maar, het geroddel e.d. zou me dan wel tegen houden.

Sevenof9 Ja er komt 1 lid wel eens op de locatie waar ik zit, maar volgens mij mij maar zelden.

Maar ook al zou je iemand herkennen, wat zeg je dan?? Hoi ben jij pimpelmeesje? Of ben jij schuurpapier? đŸ¤Ŗ

Tantetil ja inderdaad, ik zou veel te bang zijn dat ik het mis heb 🙈🙈

Ik kan het eigenlijk nu wel vragen; @Manque en @LucP hebben jullie een paar maanden geleden in de hoofdgang bij de st maartenskliniek gezeten? 😁