Hopsatee Cactusje haha oud en nieuw dan ๐ Mijn jurkje arriveert vanavond ben benieuwd of het wat is!
Jessie80 Met nog maar 1 naailes te gaan en op het laatste moment erachter komen dat ik iets verkeerd had gedaan had ik gisteren even stress maar mijn juf heeft me verzekerd dat ik deze rok ga dragen met kerst.
Robije Jaa gelukt. De donkerblauwe hebben wij. Oudste dochter is alleen hevig aan het protesteren ๐คฃ๐คฃ jongste wil hem nu al aan.
Ffion [verwijderd] bij de NextDirect hebben ze ook van die kersttruien https://www.nextdirect.com/nl/nl/shop/designfeature-christmassweater-0
Madeliefje06 Voor de kindjes eerste en tweede kerstdag. Voor mezelf wat dingen op het oog maar twijfeltwijfel ๐ฃ
[verwijderd] Voor mijzelf en mijn zoontje truien gevonden bij de H&M, voor vriend een groene met pinguรฏns gevonden bij de C&A ๐ bedankt voor de tips!
Hopsatee [verwijderd] je hebt m gevonden! Sorry ik was mijn topic kwijt. @Born2bme of @[verwijderd] mag deze naar de feestdagen (tijdelijk) subforum? Hij valt inderdaad ook in fashion maar het is nogal specifiek..
Born2bme Hopsatee verplaatst naar sub tijdelijk: de feestdagen. Mee eens dat.het specifiek om kleding voor de kerst/feesdagen gaat dus daar dan beter past.
[verwijderd] [verwijderd] lk heb het tegen over gestelde probleem, heb nu 6 outfits gekocht en heb maar voor 1 dag wat nodig. Nu kan ik tussen die 6 niet meer kiezen.
[verwijderd] Trui voor onze zoon ๐ (zeeman) Zelf hebben we geen nieuwe kleding, maar dat is ook prima ๐