Ik heb serieus geen idee πŸ™ˆ Het is voor het eerst sinds jaren dat mijn man vrij is (omdat het in het weekend valt), dus ik kan nu wel wat leukers bedenken en plannen dan alle vrijmarkten aflopen 😁

Wat gaan jullie doen? En tips zijn welkom πŸ˜‰

Niet veel bijzonders, even kijken op de vrijmarkt en daarna spullen inpakken voor vakantie, denk ik.
Het ligt ook aan het weer.

Wij gaan met de kinderen naar het vondelpark. Vorig jaar kon ik niet mee, want kon nauwelijks lopen doordat jongste nog in mijn buik zat. Dus heb wat in te halen 😬

Koningsnacht ga ik altijd op stap met vrienden, dag gaan we altijd de vrijmarkt over.
    Ik denk alleen dat ik de nacht oversla nu ik weet dat ik zwanger benπŸ™ˆ er word namelijk heel wat alcohol gedronken!

Marshmallow Vondelpark is ook leuk inderdaad! Nooit geweest met Koningsdag. Misschien de vrijmarkt in Oud Zuid bezoeken en opzoek naar juweeltjes 😜

Lovely83 Ooooh gefeliciteerd!! Jij hebt er toch al drie? Een met de ook Ghanese naam en een met de zelfde naam als mijn dochter (plus de h)?

Angel1980 wil ik ook wel maar ik wil niet met de trein en auto is ook drama om te parkeren. Woon je in amsterdam?

Koningsnacht gaan wij altijd stappen en Koningsdag is dus rustig. Maar ik weet nog niet zeker of ik in de nacht meega. Overdag even langs de vrijmarkt en kermis.

Wij zijn in Frankrijk (al derde Koningsdag op rij), dus we doen niks bijzonders. De kinderen wilden wel graag hun oranje shirts, haarbanden en brillen van Koningsdag meenemen.
            Mis het altijd wel. Even tv kijken, over een rommelmarkten struinen en op zoek naar leuke dingen...

Niks bijzonders. Wij doen gewoon wat we elke zaterdag doen. Ik vind er hier ook geen klap aan met koningsdag.

Tantetil wij wonen in Aalsmeer (op 2 km van het A'damse bos), dus met 15 minuten zijn we in Amsterdam. Dus wij pakken dan eventueel de fiets of de bus. Auto is nu een no go met €7,- per uur.. πŸ˜‘ Maar je zou wel kunnen parkeren. Er zijn voldoende straatjes in de buurt waar je kan staan. Ik werk er om de hoek, dus als je echt van plan bent om met de auto te gaan, dan kan ik je vertellen waar je op een loopafstand van het Vondelpark je auto goed kwijt kan. Maar het is wel verschrikkelijk duur...

• [verwijderd]

Ik ben dan 39 weken zwanger, geloof dat ik Koningsdag dit jaar maar voorbij laat gaan...

• [verwijderd]

@Lovely83 gefeliciteerd!!

Ik heb nog geen flauw idee wat we gaan doen. Oranje tompoucen eten, verder niet zo veel denk ik. Drukte vermijden we sowieso, maar misschien dat er iets kleinschaligs in de buurt is.