[verwijderd]
Ik ben dan 39 weken zwanger, geloof dat ik Koningsdag dit jaar maar voorbij laat gaan...
Ik ben dan 39 weken zwanger, geloof dat ik Koningsdag dit jaar maar voorbij laat gaan...
@Lovely83 gefeliciteerd!!
Ik heb nog geen flauw idee wat we gaan doen. Oranje tompoucen eten, verder niet zo veel denk ik. Drukte vermijden we sowieso, maar misschien dat er iets kleinschaligs in de buurt is.
Wij gaan naar een dierentuin, geen idee welke.
Iemand die in (de buurt van) Rotterdam woont en weet of Blijdorp goed bereikbaar is met de auto? Daar zijn we nog nooit geweest.
[verwijderd] dat valt me nou van je tegen
Tantetil ja watje eh
Wij gaan naar Toverland.
Wij vieren Koningsdag eigenlijk nooit. Gaan dan altijd naar een pretpark of dierentuin. Bevalt al jaren prima. Nooit druk. Ben wel benieuwd of het anders is nu het op een zaterdag valt.
[verwijderd] Jij gaat dan gewoon bevallen toch?
Ik heb nog geen flauw idee wat wij gaan doen. Normaal zijn we op vakantie, dit jaar helaas maar 1 week meivakantie.
Diazz haha ja I wish
@Lovely83 Gefeliciteerd! Nu nog een goede smoes bedenken waarom je niet mee gaat stappen, of is het niet heel gek als je biet mee gaat?
Ik denk dat wij in het dorp de vrijmarkt over gaan. Als mijn gesteldheid (fysiek en mentaal) dat toelaat.
Verder komen de teamgenoten van mijn vriend hier en gaan we met mooi weer bbq'en. Niet weg verder ofzo..
@Lovely83 Gefeliciteerd!
Wij gaan niks bijzonders doen. Ik denk koffie drinken bij mijn ouders. De markt over vind ik nog wel leuk, maar de kinderen echt niet.
Zoon wil speelgoed verkopen maar ik ben niet zo bekend met Koningsdag. Vorig jaar voor het eerst naar zo een markt gegaan.
Van wat ik begrijp kan je daar gewoon je spullen uitstallen en verkopen? Of moet je dat aangeven?
Lekker televisie kijken en naar de vrijmarkt. Dochter schminken, vlag uithangen, tompouce eten
[verwijderd]
we gaan zondag naar Berlijn, kan dat als smoes gebruiken of gewoon zeggen dat man aan het werk is dat is hij toch altijd in hun ogen
Wij gaan altijd gezellig naar het stadspark hier. Genoeg te doen voor jong en oud vind het altijd heel gezellig. S morgens is er kinder rommelmarkt dus dan mag dochter met haar beursje de kraampjes af leuke dingetjes scoren. En dan tegen de middag gaan we terug en dan zijn er activiteiten voor kinderen en optredens en drank en eten dus let the fun begin haha.
Fantykoekie dat hangt af van je locatie, denk ik. In mijn oude woonplaats moest je een plekje reserveren. Hier is geen markt (ienieminidorp).