Born2bme Net even heel bewust momentje met zn 3en, even lekker ijsje gegeten op terras. Nu bij mn ouders, daar blijft mn dochtertje en wij gaan naar het eten naar huis. Vind t nu wel spannend worden allemaal hoor ๐
Aries Spannend! Heel veel succes, hopelijk wordt het een prachtige bevalling om straks op terug te kijken.
Theezeefje Ik wens je een voorspoedige bevalling! Hopelijk heb je de baby snel in je armen. ( en ik heb weer vanalles gemist, waarom word je ingeleid ? โบ๏ธ)
Tantetil Ik volg ook hoor! Spannend zeg. Bij mij zouden ze ook een ballonnetje doen omdat ik na 42 weken nog potdicht zat. Dat lukte niet en ze hebben wat creme gesmeerd om de boel te verweken. 8 uur later werd mijn zoon geboren. Dus kan best dat je morgen nog bevalt. Ik hoop het๐ค
Tantetil Born2bme ooh dat had ik even gemist (of vergeten). Had je dat bij de eerste ook? Wat naar zeg.
Born2bme Tantetil ja had t bij de eerste ook, dit x alleen nog heftiger. Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Morgen 8 uur in zh zijn.