Zo eindelijk tijd voor update. Gister rond 8 uur hebben ze geprobeerd mn vliezen te breken. Dit lukte niet omdat ze zo stug waren maar ze had wel wat krasjes aan gebracht. Toen aan t infuus met wee opwekkers. Ik zou bellen als t pijnlijk werd want dan zou ik ruggenprik krijgen. Rond 11 uur gebeld, toen bijna 2 uur moeten wachten voordat hij zat. Rond half 1 nog getoucheerd en zat toen nog steeds op 3cm. Toen de ruggenprik zat zon uurtje rust gehad, weeen leken ook weg te zakken en voelde weinig vanwege ruggenprik. Na dat uur zuster was net de kamer uit belde ik want de weeën waren niet te doen. Vk kwam zat op 5 cm. Kreeg extra bolus via ruggenprik en pomp werd hoger gezet maar deed allemaal niks. Vk was nog niet de kamer uit of ik kreeg enorme persdrang. Verpleegkundige keek van beneden en belde meteen verloskundige. 20 min nadat ze me nog getoucheerd had lag onze vent op mn buik. Het was een hel zo snel zoveel pijn geen rust.
Daan doet t fantastisch en is een prachtige gezonde boy van 3670 gram.
Toen de placenta, die kwam ook maar niet. Ze gaven me nog 10 min extra anders ok. Uiteindelijk kwam hij met enorme plas bloed. Nadat placenta eruit was, ik was gehecht bleef ik maar vloeien. In een uur meer als een liter verloren. Gyn kwam, heeft enorm op mn buik geduwd, toen kwam er nog een mega stolsel uit gevlogen maar moest helaas alsnog naar ok. Uiteindelijk 21 uur terug op kamer. Tussendoor dochter langs, mn moeder en schoonouders. En ik kreeg amper wat mee 🙈
Ik krijg straks een bloedtransfusie want veel bloed verloren en mn hb is erg laag. Hopelijk mogen we morgen naar huis maar dan moet ik morgen iig zelfstandig naar het toilet kunnen en voor nu gaat dat nog niet