@Manque ik wil jou graag bedanken dat ik je heb leren 'kennen' al is het dan online, en voor alle gesprekken die we hebben. En dat je altijd luistert en geweldige adviezen en suggesties kunt geven, ik vind het echt heel leuk om met je te praten dus dankjewel!
En natuurlijk alle mods/admins: @[verwijderd] @Soturi @[verwijderd] @Born2bme @Luuz @LucP dankjewel voor jullie gezellige geklets, alle tijd en het werk dat jullie in het forum steken en dankjewel voor jullie begrip toen ik ermee stopte!
Collega die ik nauwelijks ken, wat superlief dat je mijn verjaardag hebt onthouden en me een mail stuurde om me te feliciteren terwijl AL mijn directe collega's dat vergeten zijn. Ik ben blij dat ik je ontmoet heb.
Man die ik deze week gesproken heb, dankjewel dat je me anders hebt laten denken over de ontwikkelmogelijkheden op mijn werk, ik ben blij dat we nog een keer af gaan speken. Je geeft me weer moed en energie om mijn eigen werk te creëren en vertrouwen dat het hebben van mijn droombaan helemaal niet onmogelijk is.
Lieve broertjes, jullie zijn de beste broertjes ooit, ik heb zin om jullie vanavond weer te zien!
Lieve kinderen, ik mis jullie maar jullie zijn geweldig. Bedankt voor jullie knuffels, kopjes thee en koffie, humor, mooie tekeningen, lekkere eten en jullie onvoorwaardelijke liefde.
Lieve vriendinnen, sommige van jullie ken ik al sinds mijn kindertijd en sommige pas een jaar, maar jullie staan allemaal voor me klaar en we hebben het zo gezellig samen!
Lieve vriend, dankjewel dat je nog steeds bij me bent, dankjewel dat ik bij jou mezelf kan zijn en me normaal kan voelen, dankjewel voor al je wijze lessen en je geduld.
En tot slot over het kind dat ik niet heb gekregen, wie je ook bent, als je er bent, je hebt me zoveel geleerd de afgelopen jaren. Door jou heb ik geleerd dat ik geluk in mezelf kan vinden en op ieder moment en dat verlangen naar iets wat ik niet heb me ongelukkig maakt. Nu voel ik eindelijk weer rust en kan ik verder met mijn leven.