Ik werk in de projectcontrol bij een bekende universiteit. Hier hou ik me vooral bezig met het verantwoorden van subsidieprojecten (denk aan innovatieve EU projecten, maar ook van Nederlandse bodem zoals de NWO/RVO ed).
ik werk 24 uur en een heleboel secundaire voorwaarden zijn fantastisch.
maar nee ik heb het niet naar m’n zin. Het is mij veel te ambtelijk nog ingericht en iedereen zit op zn hele kleine eilandje. Het werk is inhoudelijk dus nogal
beperkt en heb t gevoel alsof ik 10
stappen terug gedaan heb toen ik daar ging werken. En t was ook niet helemaal wat ze me voorgehouden hebben 😉
vind het zonde dat er nu zoveel (brede) kennis wegzakt omdat ik het niet meer gebruik in de praktijk 🙁
ook is de reistijd sinds we verhuisd zijn bij file echt teveel geworden en zeker met een baby erbij straks hoop ik dus echt gauw iets dichter bij huis te kunnen vinden.....hoef niet perse een hogere functie, als de sfeer maar goed is en als t maar gewaardeerd wordt als ik overal beetje tussendoor fladder omdat ik altijd alles wil weten en snappen zodat ik anderen daar weer mee kan helpen 😉
oh en verder ben ik hobbyfotograaf 🙂 en dat is prachtig! Zou daar heel graag m’n werk van willen maken, maar dan moeten we eerst ook zonder mijn inkomen kunnen voor ik die stap durf te zetten.....