Aries Een invulboek over de mijlpalen van het eerste jaar, bijvoorbeeld van Pauline Oud Een kookboek voor gerechten voor baby's, bijvoorbeeld Opperdepop Een mooi prentenboek waar uit kan worden voorgelezen als het kindje wat ouder is Badspeelgoed Kartonboekjes Strippenkaart voor babyzwemmen Ok, m'n ideeën zijn op. 😜
Mamabeertje Ik heb bij allebei de kinderen van de buurvrouw speelgoed vanaf 6 maanden gekregen. Zelf vond ik dat wel een leuk idee.
Hopsatee Haha grappig he ik heb toch twee kinderen en regelmatig kraamcadeautjes nodig maar ik ben zooo inspiratieloos 😂 Thanks ladies!
Vulpen Toch6 Regenlaarsjes in maatje mini vond ik ook leuk Die vond ik juist heel onpraktisch, eer ze kon lopen waren ze al te klein... Wij hebben sokken van de ene buren gehad en een bak krokussen van de andere en vond dat beide heel goede cadeaus. Zo veel als je van iedereen krijgt joh, je hele huis slibt dicht...
Toch6 Vulpen hier liepen ze vroeg dus ze konden ze alle 4 aan. (Begonn met maat 17 tot 19, dus maatje 20 was goed bij alle 4)
Hopsatee Vulpen yes ik ook! Havianais en laarsjes gekregen in maat 19. Echt te cute maar ze hebben er nooit op gelopen 😂
Vulpen Toch6 Hier liep ze met 14 maanden, dus niet extreem laat, maar ze heeft gewoon grote voeten...
Honkeytonk Boekjes , rugzakje, xxl hydrofiel doeken, ik vond de maat.mini laarzen enz ook super leuk maar hebben hier nooit goed gepast. Tekening/knutsel werkje van jou kids voor de baby, luiers (in zo een luiertaart)
Esklessebes Mijn 1e woordenboek met plaatjes. Voorleesboek jip en janneke, dribbel, dikkie dik. Zwempakje met zwemluiers. Zonnehoedje voor de komende zomer.
Bubblicious Ik zou een mooie aiden en anais doek kopen. Die zijn er in leuke prints en blijven zo mooi van kwaliteit. Hier worden ze dagelijks gebruikt.
smax Ik had bij de derde Sophie de giraf gekregen. Een hit! Had al de kleine variant, maar deze was echt een hit. Wat ik verder leuk vond om te krijgen. Een invulboek (moet diegene wel van houden om in te vullen) Doos happy socks Koffertje met wat kleine dingen erin Mooi boek van Gijs en Gonnie -
Cactusje Ik merk dat ik er zelf eigenlijk nooit meer zoveel zin in heb met kraamkado's uitzoeken. Ik ga dus tegenwoordig voor een kadobon van Kruidvat met een kleinigheidje zoals een rompertje met sokjes. Die laatste kun je meestal toch nooit genoeg van hebben denk ik en met de bon kunnen ze zelf beslissen waar ze het aan uit willen geven, voor zichzelf of de baby. In mijn omgeving wordt nog steeds vooral kleding voor de baby gegeven, en niet alles wat je krijgt is je smaak. Ik was zelf bij de jongste iig erg blij dat ik van iemand eindelijk eens wat anders kreeg dan een pakje, een gehaakt knuffeltje met een kadobon..