Als de eigenaren hem echt binnen willen houden (en ook binnen de tuin) dan zijn daar echt wel oplossingen voor......natuurlijk kan een kat dan altijd nog wel ontsnappen...maar goed die kans wordt dan wel kleiner als ie niet zomaar over de schutting heen komt ๐
hier hadden de oude eigenaren van ons huis 4 katten van zichzelf en 1 kat uit de buurt die geregeld hier zn rust kwam zoeken (bij hem thuis jongere kinderen, te druk voor hem).
waar ik dacht dat dan onze dochter hem vast ook af zou schrikken was dat helemaal niet zo.
maar die kat is hier nu 2x naar binnen geglipt en heb ik hem zonder pardon aan zn nekvel buiten gezet.
begrijp me niet verkeerd hoor ik hou van katten en mn hart is er goed genoeg voor om hem binnen te laten, maar man niet en dit is ook nog eens een vals beest weet ik uit ervaring. En t is dus niet mijn kat ๐
wij hebben hem ook een aantal keer de tuin uit gejaagd met een waterpistooltje van de zomer.
als we de deur dicht hebben en hij zit ervoor dan is negeren gewoon de beste optie....
hij is lange tijd weggebleven, maar nu komt ie af en toe weer. We zullen hem niet binnen laten en het kattenluikje blijft op slot ๐
hoe ziet de kat er verder uit? Wel alsof ie voldoende te eten krijgt?
vind t zielig voor t beestje....maar zou dan idd
proberen belletje te plegen naar dierenambulance....kijken of hun iets kunnen betekenen....