Een topic waar je gewoon ff kan delen waar je blij mee bent of fijn vind of vrolijk van wordt etc.
Ik trap af:
Heb het eerste setje gekocht voor de kleine vent in mn buik! En ik ben verliefd! (Op t setje kleding dan he )
Een topic waar je gewoon ff kan delen waar je blij mee bent of fijn vind of vrolijk van wordt etc.
Ik trap af:
Heb het eerste setje gekocht voor de kleine vent in mn buik! En ik ben verliefd! (Op t setje kleding dan he )
Ik kreeg 5 euro cadeau van select (bol.com) dus er komt binnenkort een nieuwe funko bij in mijn verzameling.
Vanmiddag een heel leuk gesprek
gehad over mijn kwaliteiten en toekomst qua carrière. Kwam er helemaal blij uit
Morgen komt mijn lieve omaatje van 87 een dagje op bezoek, ze komt met de taxi naar hier. Daar word ik nu blij van, ik vind het zo bijzonder dat mijn kindjes haar nog mee mogen maken. Ik geniet van haar aanwezigheid en van hoe zij geniet van haar achterkleinkinderen !
Oh, en ik ben ook zo blij dat de winterstop van de voetbal is begonnen. Heerlijk twee avonden vrij en niet op zaterdagochtend langs de lijn staan vernikkelen
Op dit moment ben ik heel erg blij en dankbaar dat het morgen weer een schooldag is.
Ik word heel erg blij en vrolijk van mijn 2 maanden oude dochter die veel naar me lacht en brabbelt en me zoontje van 2 jaar die liedjes zingt tijdens het spelen.
Dat ik thuiskwam en mini de voordeur opendeed en vrolijk het huis in riep: mama is thuis! En daarna ging staan huppelen.
En dat vanmiddag een overleg godsgruwelijk k** ging, maar dat het gesprek erna juist super goed en strak ging en we allemaal vrolijk naar huis gingen.
Dat ik vanochtend zo genoten heb met hubbie en jongste dochter in de Ikea terwijl de rest van ons grote gezin op school zat.
Diazz Ik juich elke dag als het 19:00 uur is
Hier ligt hij al anderhalf uur te stuiteren/babbelen etc. Vlak boven mijn hoofd. En zo gaat het al weken de laatste tijd. tegen een uur of tien slaapt hij eindelijk en dan voelt het pas alsof mijn avond is begonnen. Met nachtbraken als gevolg. Grrrrr...
Edit: Waarom plaats ik dit in 'blije berichten'??? :
Heel blij dat mijn vriend een avond weg is met collegaβs en ik lekker in mijn eentje kan netflixen
Bloem Oh, en ik ben ook zo blij dat de winterstop van de voetbal is begonnen. Heerlijk twee avonden vrij en niet op zaterdagochtend langs de lijn staan vernikkelen
Hoe dan? Hier gaan ze nog 2 weken door.... (En dan alleen de kerstvakantie vrij)
Omdat het nog erger kan..
Die van ons is regelmatig tot 3.30 wakker.
Ze is 5 jaar.
Vanalles al geprobeerd, zelfs geopereerd aan keel en neusamandelen. Niets helpt, soms gaat het weken goed en nu zitten we weer in nachten wakker tijd.
Eenkadootje Ja, dat is inderdaad erger. Jeetje.
Ik moet zeggen dat wij jarenlang om de beurt naast hem hebben gelegen tot hij in slaap was, en we sinds een paar maanden hem in zijn eentje in slaap laten vallen (wel nog altijd in ons bed(!!!).
Hij wordt in februari 8. We zijn het 'het is een fase' stadium wel een beetje voorbij inmiddels.
Maar!: hij gaat uiteindelijk wel slapen (het is nu ook stil eindelijk). De aanhouder wint!!
[verwijderd] Ik vroeg mij ook al
af waarom je dit in βBlije berichtenβ plaatsteZo blij zou ik er niet van worden.
Maar hij zal zich overdag wel voorbeeldig gedragen?
I live in a madhouse run by a tiny army that I made myself.
Diazz Maar hij zal zich overdag wel voorbeeldig gedragen?
ehm. nee?
[verwijderd] Edit: Waarom plaats ik dit in 'blije berichten'??? :
Ja joh ga ergens anders klagen
Hahahaha grapje hoor!!
Ik heb volgende week een arbeidsvoorwaarde gesprek voor een nieuwe baan!