Sneeuwvlok Mijn dochters hebben zoโn gaaf kado gekregen! Ze zijn er zo blij mee! En ik ben zo blij dat we dit zomaar hebben gekregen ๐ (Als het mooi weer is gaan ze wel naar buiten, beetje groot voor binnen)
Sneeuwvlok Toch6 Opgestapeld valt het mee. Het zijn 100 blokken ๐ Weet alleen nog niet hoe ik dit buiten wil gaan doen. Maar wat zijn ze leuk! Ze zijn er de hele middag mee bezig geweest, steeds wat anders maken.
Cactusje Mijn nieuwe handdoeken zijn er een de eerste helft staat al in een azijn badje te werken voor ze in de was gaan
Marshmallow Toen ik dochter oppakte om haar in bed te leggen gaf ik haar een kus. Vervolgens gaf ze mij eerst een kus terug om vervolgens haar armpjes om mijn nek te leggen en mij nog een kus te geven. Te schattig en lief ๐ฅฐ๐ฅฐ
[verwijderd] Robbie heeft me voor het eerst MAMA genoemd!!!!!!!!!!!!!11!!111!11!1!!!!!!!11!!!!!!!!! (hij was verdrietig want hij moest slapen maar ik denk dat het voor hem voelde alsof hij voor altijd wegging .. snikkend zei hij โau revoirโ en daarna kwamen dikke tranen. โMama .. mamaโ en rende naar me toe. Er kwam nog wat gebrabbel uit , iets met โpapaโ en โtataโ (tante) erin. We hebben even geknuffeld en ik kreeg dikke zoenen. Daarna was het voorbij en wou hij wel slapen. Maar OMG!! Ik ben nu officieel MAMA! ๐ )
Ysabella [verwijderd] het blijft een bijzonder moment als je kind je voor het eerst mama noemt helemaal in jouw geval. โค๏ธ
Tantetil [verwijderd] ik werd wakker, natuurlijk eerst hier kijken en zag kleine lai met allemaal uitroeptekens...Ik dacht jaaaa de baby is er!!! Maar dit is natuurlijk ook heel erg goed nieuws! Wat een lieverd is het toch.
[verwijderd] Tantetil ai, ja dat kan ik me voorstellen! Maar nee die 2e komt er in de zomer pas uit denk ik. Die eerste van mij lijkt wel wat te gaan doen ๐
[verwijderd] Het gesprek met Veilig Thuis ging goed! Ik voel me begrepen en gehoord. En ik weet dat ze dat gevoel ook wel moeten geven aan ouders, maar het voelt in ieder geval oprecht ๐ Daarbij laat ex vooralsnog niet heel veel medewerking zien (heeft geen telefoontje van hen aangenomen, uiteindelijk alleen gereageerd op een appje van vt maar nog steeds niet gesproken met hen). En hoe rot dat ook is, het laat wel zien dat mijn verhaal niet uit de lucht komt vallen.