Sevenof9 [verwijderd] Jaaaaaa ik ben hier zo blij mee! Ik hou echt van die films. Edit: ik zie nu dat er heel veel niet op staan, dat valt wel een beetje tegen. Ik zocht op Spirited Away en Grave of the fireflies, maar die staan er beide bijvoorbeeld niet op. Edit 2: laat maar, elke 1e van de maand komen er nieuwe bij tot ze er allemaal op staan! YESSSSS
[verwijderd] Sevenof9 ik heb nog niet echt gekeken welke er hier op staan. Ik las vorige maand ergens dat ze kwamen en vanmorgen zag ik opeens My Neighbor Totoro staan dus die meteen aangezet 😃
[verwijderd] Robbie had een zakje antimaagzuurdrankje vast. Vriend zegt tegen hem: “geef maar aan mama” , meteen loopt hij naar me toe “mammammam” en geeft me het zakje. Ik zeg: “dankjewel! Doe maar terug in het doosje” en meteen doen hij hem in het doosje. Zo sociaal!! 😁 komt niet vaak voor 😊
Vulpen Mijn dochter zingt echt heel vaak een lied dat ik niet kende, 'Baby tsjakka tululu', ze beweerde dat ze het op de crèche zong maar ik kon het me haast niet voorstellen omdat ze daar vooral liedjes als 'appel peertje en banaan/fruit dat kun je eten' zingen. Maar vanochtend was er bezoek en daarvan waren er meerdere mensen die het konden identificeren als 'Baby shark'. Had er nog nooit van gehoord maar ben blij voor m'n dochter dat we nu weten wat het is. Ze zullen op de crèche het filmpje wel eens kijken of zo...
Huggybird smax2 oh wat gaaf!! Ik heb het altijd al interessant gevonden en het lijkt me zo gaaf om te kunnen! Vorig jaar had ik dit al voorbij zien komen maar niets mee gedaan. En nu waren we pas geleden op een info avond voor het vo en daar stond iemand te tolken met gebaren, en toen dacht ik , dit wil ik ook leren! (In ieder geval een beetje) Ik heb nu een beetje spierpijn in mijn hand van het oefenen🙈😂
[verwijderd] Huggybird Zo leuk om te doen en de spierpijn wordt minder.😉 Zoon gebruikt het niet meer, maar ik nog wel van tijd tot tijd.
Marshmallow Genoten van vandaag, opa en oma waren er. De kinderen zijn er dan echt zichtbaar blij mee ❤️
Marshmallow En vandaag had ik tot 2x toe 2 kinderen op mijn schoot hangen. Wat voel ik me dan rijk. Vanavond zei ik het heel zachtjes tegen mijn moeder en toen keek zij weer zo blij dat ik me nog gelukkiger voelde op dat moment ❤️.
[verwijderd] Huggybird Mijn oudste is zonder hoorapparaten zo goed als doof. Via zijn school destijds twee gebaren circussen gedaan, hij heeft het nu niet meer nodig. Het gebaren zit er bij mij alleen in gesleten. 😜
Rietjesbeker Vandaag heerlijk met man uit lunchen geweest 😊 Was echt al weer veel te lang geleden dat we iets met z'n 2en hadden gedaan!
Mamabeertje Na een brakke nacht(daar was ik niet zo blij mee), zit ik nu lekker met de kinderen, in pyjama op de bank met een kopje thee, naar een film van Casper en Emma te kijken. De oudste heeft vrij vandaag.