[verwijderd] De vuile was van vanochtend ligt alweer schoon in de kast en de bedden zijn weer heerlijk verschoond ๐.
[verwijderd] Ik heb gekookt en zoon at het nog ook ๐ฅณ. (Da's een blij bericht, omdat ik niet kan koken en zoon momenteel slecht eet). Ik begon de dag emotioneel, in zak en as en met een peuter die alles op de grond gooide, inclusief eten en drinken en eindigde deze vrolijk (op het moment dat ie uit bad en in bed moest na) met dikke knuffels๐ฅฐ.
[verwijderd] Robbie zei 'dagdag mammam' toen zijn vader ging werken!! Eerste keer dat hij 1 van ons bij onze 'titel' noemt! ๐ (oke, het is wel de foute titel want ik ben mama en dat is papa, maar goed.. we keuren het goed voor deze keer ๐ )
Dahlia In ben goed bezig! Ik ben goed bezig! Lalalalalalalalaaaaaa (verzin er een deuntje bij en ik die een gek dansje doet ๐ ) Weer een sollicitatie gesprek te pakken ๐ช
Dahlia [verwijderd] nee weer een andere. De manager van "mijn" afdeling stuurde via LinkedIn dat die nog iemand in zijn team zocht en of ik interesse had dus het gesprek heb ik direct met hem ๐